۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۵۲۳
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

انقلاب اسلامی تمام معادلات غرب را به هم زده است

انقلاب اسلامی تمام معادلات غرب را به هم زده است
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات غربی را به هم زده است، دشمنان نمی‌توانند ببینند که ما مستقلانه عمل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده که امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد حاج علی اکبری و جمعی از ائمه جماعات کشور برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت سبط نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: یکی از سیاست‌هایی که چند سالی است مقام معظم رهبری دنبال می‌کند سپردن کارها به جوانان و جوان‌گرایی است.

وی در ادامه بیان داشت: تا زمانی که همکاری مردم نباشد تلاش ما بی ثمر خواهد بود؛ کسانی که می‌گویند ایران باید مانند سعودی ‌ها عمل کند حرف احمقانه‌ای می‌زنند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز یمنی‌ها به خاطر اینکه زندگی با عزت را انتخاب کرده و نمی‌خواهند زیربار سعودی‌ها باشند کودکان گرسنه و بی پناه آن از فرط گرسنگی و بی خوابی دسته دسته می‌میرند.

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات کشورهای غربی و آمریکا را به هم زده است، دشمنان نمی‌توانند ببینند که ما مستقلانه عمل می‌کنیم و از آنها دستور نمی‌گیریم.

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: استکبار با انقلاب اسلامی دشمن است؛ مشکل آنها اصلاً مسئله هسته‌ای و برجام نیست بلکه آنها با اصل نظام و انقلاب اسلامی مخالف هستند و می‌خواهند اصلاً چنین انقلاب و نظامی در عالم وجود نداشته باشد زیرا می‌دانند انقلاب اسلامی ظرفیت مبارزه با ظلم و ظالم را در خود دارد.

وی در ادامه ابراز داشت: راز و رمز موفقیت یک روحانی در مسجد این است که تجمل گرا نبوده، با مردم رابطه داشته و مهربان باشد؛ چندی پیش یک کشیش کانادایی اقرار کرد اگر بخواهیم اسلام را از مردم ایران بگیریم اول باید محرم را از آنها بگیریم‌.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در پایان با اشاره به درایت و حکمت بی نظیر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر ما بیدار است و قبل از هر حادثه‌ای آن را پیش بینی می‌کند؛ ترس از هیچ چیزی به غیر از ترس از خدا به ایشان راه ندارد و به تمام آداب شرع مانند یک مقلد عامل و پایبند است./۹۶۹/پ202/ب1

ارسال نظرات