۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۴۸۳
ابدالی پور:

مساجد در پیروزی انقلاب نقش محوری داشتند

مساجد در پیروزی انقلاب نقش محوری داشتند
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز نیز مساجد در بازگو کردن دستاوردها نقش مؤثری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در ستاد فجر مساجد استان به نقش مساجد در شکل گیری انقلاب اشاره کرد و گفت: مسجد در دوران انقلاب اسلامی نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس داشته است.

وی با اشاره به اهمیت احیای کارکردهای مسجد محور افزود: برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد و با همکاری مردم برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مساجد را محور برنامه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: گفتمان سازی مبانی انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد ضروری است.

وی در ادامه با اشاره حضور مردم به ویژه نسل جوان در مساجد بیان داشت: با جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه باید دستاوردهای انقلاب و نظام در چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی باز گو شود.

ابدالی پور اظهار داشت: بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان امری مهم در راستای بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت فرهنگ دینی در جامعه تأکید و عنوان کرد: مسجد در این زمینه نقش بسزایی دارد و دستگاه های فعال در عرصه مساجد باید همکاری لازم را داشته باشند./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات