۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۵۹۳۴۱۶
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» اظهار داشت: در این اثر که نخستین اثر مستقل در باب منظومه فکر سیاسی امام موسی صدر است، سعی شده تا حد امکان نقاط تلاقی اندیشه و عمل وی به مخاطب نشان داده شود. در چنین بستری است که مفاهیم مهم اندیشه سیاسی صدر نظیر عدالت، آزادی، ولایت و حکومت به درستی فهم خواهد شد.

وی گفت: این کتاب شامل هفت فصل شرح حال، فعالیت‌ها و آثار، بنیان‌های اندیشه، آزادی، عدالت، گفتگو و همبستگی، ولایت و حکومت می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در بخشی از این کتاب آمده است: «فهم منظومه فکری متفکران و اندیشمندان به خودی خود جذاب است و اگر صاحب اندیشه امام موسی صدر باشد این جذابیت افزون خواهد شد و جامعه متکثر و چند فرهنگی لبنان در کنار نگاه جامع نگر و اندیشمندانه امام موسی صدر و نیز تمایزات شخصیتی وی، او را به مصلحی متفکر و کنشگری اندیشمند بدل ساخت.»

وی به معرفی کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته شریف لک زایی است که پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر» با ۲۲۴ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۳۵۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۸۲ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۰۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات