۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۹۳۴۰۵
هاشمی تشریح کرد؛

ویژه برنامه های نخستین کنگره شهدای مقاومت قم در 23 محور

ویژه برنامه های نخستین کنگره شهدای مقاومت قم در 23 محور
دبیر اجرایی کنگره شهدای مقاومت به تشریح برنامه های این کنگره پرداخت و گفت: شب شعر، خاطره گویی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید سعید هاشمی دبیر اجرایی شورای سیاستگذاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در نشست خبری که به همین مناسبت در سالن جلسات آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به مقدمات برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: مقدمات این کار از دو ماه پیش آغاز شده تا شاهد کنگره متفاوتی برای شهدای جبهه مقاومت در شهر قم باشیم.

وی ادامه داد: در قالب کنگره شهدای جبهه مقاومت برنامه‌هایی همچون شب شعر، شب خاطره گویی در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و مراکز فرهنگی و نمایشگاه‌های عکس در نقاط مختلف شهر قم برگزار می شود.

دبیر اجرایی کنگره شهدای مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این کنگره افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی و رسانه ای در دفاتر رسانه‌های استان در قالب این کنگره پیش بینی شده است، همچنین به دنبال تولید محتوا و جریان سازی در خصوص شهدای جبهه مقاومت در فضای مجازی هستیم.

هاشمی برنامه‌های کنگره شهدای مقاومت را برای اقشار مختلف و عموم مردم دانست و تصریح کرد: کارگران، کارمندان، بانوان و ورزشکاران جزو اقشار مورد توجه در این کنگره هستند و همچنین جام ورزشی شهدای جبهه مقاومت در استان قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در قالب کنگره شهدای جبهه مقاومت فضاسازی‌هایی در نقاط مختلف استان قم از جمله شهرک‌های صنعتی، مراکز بین راهی و روستاهای شهر قم صورت می‌گیرد، همچنین به دنبال برگزاری برنامه گلزارگردی با حضور راویان و خانواده شهدا هستیم و این کار را با قدرت دنبال خواهیم کرد.

دبیر اجرایی کنگره شهدای جبهه مقاومت افزود: از جمله برنامه‌های متفاوت این کنگره برگزاری جشن تولد فرزندان شهدا در استان است، همچنین کمیته خدمت برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت در قم تشکیل شده است تا سرکشی های صورت گرفته به خانواده این عزیزان صرفا در قالب اعطای لوح تقدیر نباشد.

هاشمی یادآور شد: برگزاری یادواره برای شهدای شاخص لشکر فاطمیون در مراکز مختلف شهر قم از جمله مدارس پیش بینی شده است؛ در برنامه‌های کنگره شهدای مقاومت توجه خاصی به منطقه پردیسان شده است و به دنبال برگزاری یک جشنواره مطبوعاتی، رسانه ای و هنری ذیل کنگره شهدای جبهه مقاومت هستیم که اکنون این جشنواره در مرحله طراحی قرار دارد و اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام خواهد شد./1330/پ202/ج

ارسال نظرات