۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۹۳۳۶۸

دیدار شهردار مشهد با آیت الله مرتضوی شاهرودی

دیدار شهردار مشهد با آیت الله مرتضوی شاهرودی
آیت الله مرتضوی شاهرودی ضمن آرزوی توفیق برای شهردار جدید مشهد، خدمت رسانی و توجه به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدرضا کلایی، شهردار جدید مشهد همراه با حجت الاسلام مهدوی دامغانی، مدیر عامل سازمان فردوس ها عصر جمعه ضمن حضور در بیت آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه، با وی دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار مشهد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی شهرداری در مشهد، شهر مشهد را به دلیل وجود بارگاه منور رضوی شایسته توجه هرچه بیشتر و خدمت رسانی عالی دانست.

وی با اشاره به اینکه مشهد باید الگوی سایرشهرها باشد گفت: دعای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) مشکلات بر سرراه خدمت رسانی و فعالیت را برطرف می کند.

رسیدگی به وضع فقرا از زائر و مجاور

در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی با آرزوی توفیق و خدمت هرچه بیشتربرای شهردار مشهد، به اهمیت شهر مشهد به سبب وجود ضجع شریف امام رضا(ع) اشاره کرد و خواستار توجه و خدمت رسانی هرچه بیشتر مسؤلان به این شهر شد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان رسیدگی به وضع فقرا و زوار و مجاوران امام رضا(ع) را امری مهم دانست و گفت: در این شهرکارهای خوبی صورت گرفته اما کم است. انتظار می رود با عنایت به این که روز به روز مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم بیشتر می شود توجه جدی مسؤلان به این قضایا نیز بیشتر شود.

وی خدمت به مجاوران و زائران امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) را با توسل به ساحت مقدس ایشان، سبب خیردنیا وآخرت دانست و افزود: تلاش و کوشش و پشت کار لازمه پیشرفت و تکامل است بنابراین کارها و مشکلات را با پشتکار و صبوری به سرانجام برسانید.

آیت الله مرتضوی شاهرودی در پایان گفت: خدمت رسانی به زوار و مردم مشهد باید در عمل صورت بگیرد و صرف آمار نباشد. درمسیرمشکلات زیادی وجود دارد اما با توسل ودعا و کار و تلاش انشاءالله مشکلات به نحوعالی حل خواهدشد./933/د103/ب1

ارسال نظرات