۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۳۲۰
مدیر دارالعلوم جامعه نعیمیه لاهورپاکستان:

دعا پلی بین عبد و معبود و وسیله فضائل وبرکات است

دعا پلی بین عبد و معبود و وسیله فضائل وبرکات است
یکی از روحانیون اھل سنت پاکستان در خطبه جمعه این ھفته به اھمیت دعا برداخت وگفت: دعا وسیله فضائل وبرکات است که می تواند تقدیر انسان ھا را عوض کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، راغب نعیمی مدیر دارالعلوم جامعه نعیمیه لاھورپاکستان، در خطبه جمعه این ھفته به اھمیت دعا و راز و نیاز با خداوند متعال اشاره کرد.

وی با اشاره به آیت کریمه ادعونی استجب لکم بیان داشت: اگر مسلمان دعا کند خداوند متعال دعایش را مستجاب می کند، و اگر دعا آدمھا قبول نشود آن دعا کفاره برای گناھان و یا رد مصیبت می شود بشرطیکه دعا برای گناه یا قطع رحم نباشد.

نعیمی با بیان این که ما ھمواره برای بھتری دنیا و آخرت در بارگاره خداوند متعال دعا کنیم گفت: دعا وسیله بدست آوردن و تکمیل ضروریات دنیوی و اخروی است.

وی با اشاره به این که برای قبولیت دعا لازم است که رزق آدم ھا حلال باشد تاکید کرد: دعا بزرگ ترین وسیله دورکردن غم و مصیبت ھای بزرگ دنیا از آدمھا است.

مدیر دارالعلوم جامعه نعیمیه لاھورپاکستان با بیان این که ھنگامی انسان از اطرافیان و وسائل جھان مایوس می شود به خدای وحده لاشریک پناه می آورد، افزود: دعا وسیله فضائل وبرکات است و پلی بین خدا و بنده اوست که می تواند تقدیر انسان ھا را عوض کند./۹۸۸/ب903/ف

ارسال نظرات