۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۹۳۳۱۵
از سوی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز؛

جلسات هفتگی «فی رحاب القرآن» برگزار می‌شود

جلسات هفتگی «فی رحاب القرآن» برگزار می‌شود
حجت الاسلام سواری از برگزاری هفتگی جلسات فی رحاب القرآن در مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز خبر داد.
حجت الاسلام احمد سواری، معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری تجمع مبلغان مناطق حاشیه‌ای اهواز خبر داد و گفت: این تجمع ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت الاسلام عبیات، مدیر مدرسه و حجت الاسلام حیدری، از اساتید بنام حوزه برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه روحانیان و مبلغان فعال مساجد، مدارس و مناطق حاشیه‌ای در این اجتماع حضور پیدا کردند، افزود: افق پیش روی مدرسه، شیوه‌های تدریس و اوضاع جاری منطقه، آمادگی و بیان نکات برای آمادگی بیشتر مبلغان در استقبال از ایام فاطمیه خواهد بود.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری جلسات ماهیانه حدیث کساء اشاره کرد و گفت: ماهیانه در همین باره پس از قرائت حدیث کساء شاهد تجمع طلاب و مبلغان مدرسه هستیم.

حجت الاسلام سواری به برگزاری جلسات هفتگی فی رحاب القرآن اشاره و عنوان داشت: این جلسات هفتگی با حضور آیت الله سید علی حسینی از اساتید بنام حوزه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات قرآنی هر هفته از یک قاری خوزستانی دعوت می‌شود و آیت الله حسینی به شرح و تفسیر آیه‌های تلاوت شده می‌پردازد./۹۴۵۶/ت303/ب1
ارسال نظرات