۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۹۳۳۱۳
رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان:

امام خمینی آبروی جهان تشیع است

امام خمینی آبروی جهان تشیع است
رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان گفت: اگر علمای جهان اسلام مانند امام خمینی (ره) جرات و برنامه ریزی داشتند، امروز در سراسر جهان نظام امامت حاکم بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان، در خطبه جمعه این ھفته که در مسجد بیت العتیق جامعه عروة الوثقیٰ شھر لاهور پاکستان برگزار شد، با بیان این که تقوا یک امر تدبیری از جانب خداوند متعال برای حفظ مسلمانان از گزند ھای احتمالی است، گفت: جان و مال و ناموس و حقوق و اقتصاد مردم از دست افراد متقی مصون است.

رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان با اشاره به این که فقط ادای نماز پنجگانه و ذکر تسبیح، نشان تقوای الھی نیست ابراز داشت: طبق فرمایشات قران کریم دوری از گناھان، دام ھای شیطانی، پیش قدم شدن در حل مشکلات مردم و وفا به عھد نشان تقوا است.

وی با بیان این که اگر علمای جھان اسلام مانند امام خمینی (ره) جرات و برنامه ریزی داشتند، امروز در سراسر جھان نظام امامت حاکم بود، بیان داشت: امام روح الله خمینی آبروی جھان تشیع است.

رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان با بیان این که به فرمایشات رسول اسلام، مسلمان کسی است که از اعضای جسمانی وی دیگر مسلمان آسیب نبیند، گفت: کسی از اعمال و اقدامات وی مسلمانان محفوظ نباشند مسلمان نیست.

وی حضرت امام حسین (علیه السلام) را آبروی انسانیت دانست و تاکید کرد: جامعه اسلامی باید از حضرت امام حسین (علیه السلام) باید درس صبر و فداکاری بگیرد، فردی که عزیزان و پاره تن خود را در راه خدا قربانی کرد./۹۸۸/ب901/ف

ارسال نظرات