۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۳۳۱۰

هشدار رهبران بسیج مردمی نسبت به فتنه در عراق

هشدار رهبران بسیج مردمی نسبت به فتنه در عراق
رهبران الحشد الشعبی عراق، شب گذشته طی نشستی به بررسی ابعاد و پیامدهای هدف قرار گرفتن برنامه‌ریزی شده این سازمان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر حجت الاسلام «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق میزبان نشستی مهم میان رهبران «الحشد الشعبی» بود.

«هادی العامری» رهبران ائتلاف «الفتح»، «همام حمودی» رییس حزب مجلس اعلای اسلامی، «ابومهدی المهندس» نائب رییس «الحشد الشعبی»، «سامی المسعودی»، «احمد الاسدی« و «ابوجهاد الهاشمی» از سایر رهبران الحشد، در این نشست حضور داشتند.

در این نشست، پیامدهای هدف‌گیری‌های سازماندهی‌شده علیه الحشد و گروه‌های مختلف زیرمجموعه آن و رهبران و سمبل‌های آن از سوی یک طرف سیاسی مشخص که امکانات ماهواره‌ای و رسانه‌ای و الکترونیکی در دست دارد، بررسی شد.

در این بیانیه آمده است: در این نشست بر ضرورت توقف فوری این سیاست از سوی طرف مذکور، هشدار درباره فتنه‌ها و ضررهای بعدی مترتب بر ادامه چنین سیاستی برای امنیت و جامعه کشور، دادن فرصت به طرح ابتکاری رییس‌جمهوری برای تحقیق درباره این اقدامات و اتخاذ تدابیر لازم تاکید شد.

بر اساس این گزارش، حاضران در این نشست، از کلیه اعضای الحشد برای احساسات صادقانه‌شان و تلاششان برای جلوگیری از هرگونه اهانت به این سازمان تقدیر کردند و از آنها خواستند که آرامش خود را حفظ کنند و تظاهرات خود را تا زمانی که یک تغییر عملی در سیاست حمله به الحشد، صورت گیرد، به تاخیر اندازند.

در بیانیه این نشست آمده است: الحشد الشعبی همچنان سوپاپ اطمینان و امنیت و مدافع وطن و ملت و مقدسات باقی خواهد مانند وهدف قرار دادن این نهاد مقدس، بی‌نتیجه خواهد ماند./847/ب102/ف

منبع: فارس
ارسال نظرات