۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۹۳۲۳۲

یکی از علمای مجاهد تبریز دارفانی را وداع گفت

یکی از علمای مجاهد تبریز دارفانی را وداع گفت
حجت الاسلام دادیزاده یکی از علمای مجاهد و مردمی منطقه آذربایجان‌ دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی دادیزاده پس از عمری مجاهدت در عرصه‌های تبلیغی و نشر معارف اسلامی، به دلیل بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و پیکرش امروز بر دوش نمازگزاران جمعه تبریز تشییع شد.

نمایده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز پس از اقامه نماز جمعه بر پیکر این عالم جلیل القدر نماز خواند و سپس مردم مؤمن و عالم‌پرور تبریز پیکر حجت الاسلام دادیزاده را از مصلای امام خمینی(ره) به سمت آرامستان وادی رحمت تبریز تشییع و به خاک سپردند.

بنابر این گزارش، مراسم شام غریبان مرحوم حجت الاسلام دادیزاده امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مشهدی ایمان واقع در خیابان شریعتی جنوبی تبریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام جمعه تبریز در پیامی رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفت؛ در متن پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی آمده است: مشیت الهی بـر ایـن بود که با تالم و تاثر فراوان امروز یکی از روحانیون جلیل القدرمنطقه آذربایجان “حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی دادیزاده” را مردم این خطه قهرمان به دیار باقی بدرقه کنند.

امام جمعه تبریز در این پیام یادآور شده است: به یقین همه می دانیم که بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـیکران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی همین بازگشت به سوی حیّ لایزال است. این روحانی پرهیزکار و پاک نهاد در طول عمر بابرکت خویش  خدمات ارزشمند و ماندگاری به جامعه اسلامی، دلهای مشتاق معارف اسلامی و عالم تشیع داشته است.

اینجانب فقدان‌ خسارت بار این‌ روحانی‌ عالی‌ مقام‌ را به محضر مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان، خانواده محترم و معزز دادیزاده و همچنین دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن سعید فقید علودرجات، و رحمت واسعه الهی از خداوند متعال مسألت دارم./935/پ203/ب1

ارسال نظرات