۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۳۲۲۱
کارشناس دینی:

مسیر مبارزه ما به نابودی جبهه کفر ختم خواهد شد

مسیر مبارزه ما به نابودی جبهه کفر ختم خواهد شد
حجت الاسلام پناهیان گفت: آمریکا و اسرائیل را ریشه کن خواهیم کرد؛ کافیست در میدان باشیم، مسیر مبارزه ما به نابودی جبهه کفر ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد پناهیان کارشناس دینی در مراسمی که شامگاه گذشته در آستان مقدس حضرت امامزاده حسن(ع) برگزار شد، با اشاره به آیه "ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله..." گفت: این آیه فقط بحث تبیین جایگاه شهید و به منظور تبلیغ نیست.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اگر مظلومی کشته شد صاحب دم باید طالب خون او شود اما ما هنوز انتقام خون ۲۴۵ هزار شهیدی که دادیم را نگرفته‌ایم؛ ما هنوز انتقام خون شهدای اسلام در طول تاریخ و خون امام حسین(ع) را نگرفته‌ایم.

کارشناس دینی بیان داشت: روایت است که امام حسین(ع) فرمودند من برای جهاد مبعوث شدم نه برای کشت و زرع؛ من مبعوث شدم تا پوزه مستکبرین عالم را به خاک بمالم و رحمت را در عالم گسترش دهم.

وی در ادامه اظهار داشت: جریان نفاق از زمان رحلت پیامبر آغاز و ادامه یافت، یک به یک ائمه هدی(ع) را از ما گرفت، حجت خدا را در پرده غیبت برد و جریان بسترسازی حاکمیت حضرت ولی عصر(ع) را به چالش کشاند.

حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل از بین خواهند رفت، ما آنها را ریشه کن خواهیم کرد زیرا به فرمایش پیامبر اکرم(ص) کفر خودش را از بین می‌برد؛ کافیست در میدان باشیم مسیر مبارزه ما به نابودی جبهه کفر ختم خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در این سال‌ها افراد زیادی خواستند با شعار جنگ تمام شده، نام شهدا از کوی و برزن‌ها بردارند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری دشمنان سعی دارند این راه و نام را کمرنگ کنند؛ اما این نام و نشان همچنان باقیست و ادامه دارد‌.

کارشناس دینی بیان داشت: اول اتفاقی که باید در نظام اسلامی بیفتد همان اتفاقی است که در نظام حکومتی پیامبر(ص) افتاد؛ اگر الگوی ما پیامبر اکرم(ص) است باید ما نیز راهی که ایشان رفته است را برویم؛ به محض تشکیل حکومت از سوی نبی اکرم(ص) هشتاد جنگ بر او تحمیل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای شخصی که رهرو پیامبران و امامان است دستور امام مسلمین حجت است و هر زمان که ایشان دستور بدهند باید برای دفاع از اسلام و مسلمانان در سوریه، عراق، یمن، بحرین، یمن، نیجریه حاضر شویم./۹۶۹/پ202/ب1

ارسال نظرات