۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۹۳۱۹۹
امام جمعه بابل:

تفکر اشرافی گری در مسؤولان با آرمان‌های نظام در تضاد است

تفکر اشرافی گری در مسؤولان با آرمان‌های نظام در تضاد است
امام جمعه بابل گفت: وجود تفکر اشرافی گری در میان برخی مسؤولان با هیچ یک از آرمان‌های نظام اسلامی سازگاری ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با بیان این که مسؤولان توان اجرایی خود را برای رفع مشکلات کشور تقویت کنند، افزود: در حال حاضر مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند و باید برای بهبود شرایط فکری اساسی شود.

وی با بیان این که همه توان و تلاش مسؤولان کشور باید در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود، افزود: متأسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته، آثار گرانی و تورم در زندگی مردم کاملاً ملموس است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید براین که باید دغدغه‌های معیشتی مردم کاسته شود و این وظیفه مسؤولان کشور است، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های داخلی بسیار مهمی در کشور وجود دارد که در صورت مدیریت صحیح می‌توان مشکلات را تا حد زیادی کاهش داد.

امام جمعه بابل با بیان این که امروز فاصله گرفتن مسؤولان از تفکر اشرافی گری می‌تواند نقش مهمی در کاستن آلام مردم ایفا کند، بیان داشت: وجود چنین تفکری با هیچ یک از آرمان‌های نظام اسلامی سازگاری ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسؤول در نظام اسلامی باید همراه و همدرد مردم باشد تا بتواند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، افزود: مسؤولی که خود در رفاه کامل زندگی می‌کند هیچ گاه نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال‌ها قبل با طرح موضوع اقتصاد مقاومتی توطئه امروز دشمن را پیش بینی کرده بودند، بیان داشت: اما متأسفانه با وجود تأکیدات ایشان اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی کافی نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید بر این که با اجرای دقیق و صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور در برابر تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمن واکسینه می‌شود، تصریح کرد: باید از همه توان موجود به منظور حمایت از ظرفیت‌های داخلی بهره گرفته شود.

امام جمعه بابل با بیان این که دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب همه توان خود را به کار گرفته تا ملت ایران را نسبت به انقلاب بدبین و ناامید کند، افزود: مسؤولان باید با وحدت و همبستگی و توجه ویژه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری این توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی با تأکید براین که بهترین راه مدیریت و اداره کشور بهره مندی کامل از توان داخلی است، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر کشور‌های غربی همراه با آمریکا فشار‌های بسیاری به ملت ایران وارد کردند که امروز این رفتار آن‌ها باید درسی برای همه مدیران و مسؤولان کشورمان باشد تا به حمایت و همراهی آن‌ها دل نبندند./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات