۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۹۳۱۷۹
آیت الله طبرسی:

ملت ایران مقتدرانه در برابر سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا ایستاده است

ملت ایران مقتدرانه در برابر سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا ایستاده است
آیت الله طبرسی گفت: انقلاب اسلامی به سال‌ها وابستگی و ذلت پایان داد و فصل جدیدی در این کشور آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه جلسه تفسیر قرآن در مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری که با حضور جمعی از روحانیان برگزار شد، با اشاره به چهار دهه پیشرفت و توسعه در ایران به واسطه انقلاب اسلامی، بر ضرورت تبیین صحیح این دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ارزشمند در کشور تأکید کرد.

وی با بیان این که دشمنی با ملت بزرگ ایران ده‌ها سال است که از سوی بدخواهان و دشمنان این نظام دینی آغاز شده است، افزود: این دشمنی تا زمانی که ملت بزرگ ایران بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ثابت قدم هستند، وجود خواهد داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن تا پیش از پیروزی انقلاب دخالتی مستقیم در امور کشورمان داشت و اجازه تصمیم گیری به مسؤولان را نمی‌داد، خاطرنشان کرد: متأسفانه منابع عظیم این ملت در سایه وابستگی و ذلت حکام وقت از سوی دشمنان ملت ایران به تاراج می‌رفت.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی به سال‌ها وابستگی و ذلت پایان داد و فصل جدیدی در این کشور آغاز شد، تصریح کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران در دنیا عزت و عظمتی خاص دارند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان این که اگر امروز آمریکا این گونه برای فشار و تحریم ملت ایران تلاش می‌کند نشان از قدرت و عظمت ملت ایران در جهان است، خاطرنشان کرد: آمریکا نمی‌تواند ببیند کشوری که روزی کاملاً بر زیر سلطه غرب قرار داشته امروز این گونه در کشور عظمت و اقتدار دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ایران اسلامی تنها کشوری است که مقتدرانه در برابر سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکایی‌ها در جهان ایستاده است، تصریح کرد: همین مسأله موجحب عصبانیت آمریکایی‌ها شده و همه توان خود را به کار گرفته تا زمینه انزوای ایران اسلامی را فراهم کند در حالی که نمی‌داند سیاست آن‌ها موجب انزوای خودشان در جهان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با قدرت تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی را کنار خواهد زد، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تحریم‌ها به طور حتم به نفع ملت ایران خواهد بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران با کلمه تحریم و فشار اقتصادی ناآشنا نیست و چهل سال است که با آن زندگی کرده است، بیان داشت: به طور حتم این بار نیز با مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان این مشکل نیز پشت سر گذاشته خواهد شد./950/پ210/ب1
ایمانی
ارسال نظرات