۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۳۱۴۴
‌امام جمعه ایلام:

سپاه ‌در مقابله با تهدیدات خارجی و تحرکات داخلی به درستی عمل کرده است

سپاه ‌در مقابله با تهدیدات خارجی و تحرکات داخلی به درستی عمل کرده است
ایلام جمعه ایام گفت: تشکیل سپاه نعمتی بود که در انقلاب به مردم ارزانی شد و این نهاد توانست در مقابله تهدیدات خارجی و تحرکات داخلی به درستی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار‌ امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نواحی و شهرستان‌ها و مسؤولان راهبردی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت: سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی و ایجادشده در بطن انقلاب توانست در پاسداری از اهداف والای انقلاب اسلامی و اهداف آن رکن رکین و قابل اتکای استمرا انقلاب اسلامی ایران باشد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: تشکیل سپاه نعمتی بود که در انقلاب به مردم ایران ارزانی شد و این نهاد مردمی توانست در مقابله تهدیدات خارجی، تحرکات داخلی به درستی عمل کند.

وی با اشاره به تعبیرات امام خمینی (ره) از سپاه مانند «خودکفایی و توسعه علمی، تسلیحاتی در کنار تقویت و گسترش نیروهای نظامی و بالابردن کیفیت آموزش و کارآیی» ‌تصریح کرد: شاخصه‌های مهم و اساسی سپاه در اقدام و عمل از این نهاد یک نهاد مردمی، انقلابی و مقتدر در جهان ساخت و امام«ره» در وصف سپاه فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار بیان حضرت امام«ره» در مورد سپاه پاسداران را نه ازبُعد «تعارف و مبالغه» بلکه با عنایت به نقشی است که در نخستین روزهای ولادت این نهاد، در سخت‌ترین شرایط و روزهای بحرانی اوایل انقلاب، به عهده پاسداران قرار گرفت و از این آزمون‌ها، موفق و سربلند بیرون آمدند. این نقش آفرینی تا امروز هم ادامه یافته است و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی وظیفه سنگین‌تر شده است.وی

وی وظیفه سپاه را فقط محدود به مرزهای فیزیکی ندانست و تصریح کرد: «سلحشوری نظامی» و «خلوص معنوی» را حفظ کنید تا همچنان امید دل محرومان و مستضعفان جهان باشید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات