۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۹۳۱۴۳
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین:

جنایات قطیف، تروریسم سازمان‌یافته است

جنایات قطیف، تروریسم سازمان‌یافته است
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای، هجوم نیروهای سعودی به منطقه قطیف را محکوم و آن را تروریسمی سازمان‌یافته از سوی این رژیم توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف ۱۴ فوریه از تشکلهای انقلابی در بحرین، در بیانیه‌ای اعلام کرد: حکومت عربستان به خاطر انتقام از چند جوان، به محله‌های مسکونی حمله کرده و خانواده‌ها و کودکان را محاصره می‌کند.

در این بیانیه آمده: تنها با مقاومت می‌توان در برابر این نظام ایستاد که پیروزهای مردم یمن بر متجاوزان سعودی نمونه خوبی از ایستادگی و مقاومت است.

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در ادامه این بیانیه، با ابراز پیام تسلیت به شهدای قطیف که همزمان با سومین سالگرد شیخ نمر باقر النمر(روحانی مبارز عربستانی) رخ داد، بیان کرد: دشمن فقط زبان خون و کشتار را می‌فهمد.

یادآوری می‌شود، در حمله نیروهای سعودی به مناطق «الجش» و «ام حمام» قطیف، ۶ نفر جان باخته و شماری زخمی شدند.

در همین راستا، سخنگوی وزارت کشور عربستان روز گذشته با صدور بیانیه‌ای، یورش دیروز نظامیان این کشور به استان قطیف در شرق عربستان را «عملیات پیش‌دستانه» خواند و اعلام کرد که در این حمله، علاوه بر کشته شدن ۶ سعودی، یک تن دیگر نیز بازداشت شده است.

وزارت کشور سعودی در این بیانیه‌ مدعی شده که این افراد جزو گروه‌های «تروریستی» بوده و قصد انجام «عملیات تروریستی» داشتند.

بر اساس بیانیه‌ وزارت کشور سعودی، «عبدالمحسن طاهر محمد الأسود، عمار ناصر علی آل أبوعبدالله، علی حسن علی آل أبوعبدالله، عبدالمحسن عبدالعزیز آل أبوعبدالله، محمد حسین مکی الشبیب، یحیى زکریا مهدی آل عمار» در یورش دیروز نظامیان سعودی به قطیف کشته شده و «عادل جعفر تحفیه» نیز بازداشت شده است.

به ادعای وزارت کشور سعودی، در حمله دیروز به استان قطیف، مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده و پنج تن از این نظامیان نیز زخمی شده‌اند./847/ب101/ف

ارسال نظرات