۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۹۳۱۴۱
آیت الله شاهچراغی:

توجه به معیشت و رفع نیازهای مردم وظیفه مسؤولان است

توجه به معیشت و رفع نیازهای مردم وظیفه مسؤولان است
امام جمعه سمنان توجه به معیشت مردم و رفع نیازهای آنان را خواستار شد و گفت: محقق کردن این امر افزایش نشاط در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه سمنان با اشاره به ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه اظهار داشت: بنابر روایات و سفارش رسول اکرم(ص) درباره اهمیت ازدواج، باید این سنت حسنه در جامعه ترویج شود.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: تسهیل در امر ازدواج در جامعه احساس می‌شود که نیازمند اقدام مناسب و تشویق جوانان به این امر است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نکاح از جمله سنت‌های پیامبر اکرم(ص) است که احیای آن در جامعه احساس می‌شود خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ‌ عمومی دارای ظرفیت مطلوبی است که باید برای ترویج سنت حسنه ازدواج در استان سمنان از آن بهره برد.

آیت‌الله شاهچراغی توجه به معیشت مردم و رفع نیازهای آنان را خواستار شد و تصریح کرد: محقق کردن این امر افزایش نشاط در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی با انتقاد از برخی فرهنگ‌های نادرست در استان سمنان خاطرنشان کرد: چاره اندیشی برای معضلات و ناهنجاری فرهنگی برای شرایط فعلی ضروری است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تأکید بر بررسی و رفع مشکلات و معضلات فرهنگی در استان سمنان تصریح کرد: باید با ارائه راهکار مناسب، نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی استانی است بیان کرد: در استان سمنان مشکلاتی از جمله طلاق وجود دارد که باید برای رفع این معضل چاره‌اندیشی کرد و همچنین در این شورا باید تمام مسائل استان را دید و برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات