۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۳۱۲۵
حجت الاسلام طالب پور:

جنگ اقتصادی آخرین تیر دشمن است

جنگ اقتصادی آخرین تیر دشمن است
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به ضرورت توجه به مسائل اقتصادی، گفت: جنگ اقتصادی یک جنگ تمام عیار علیه کشور و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب‌پور، پیش از ظهر امروز در همایش چرایی جنگ اقتصادی، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم هشیاری در عرصه جنگ اقتصادی، گفت: آمریکایی‌ها پس از شکست در جنگ سخت و ناتوانی در جنگ نرم به سراغ جنگ اقتصادی رفته‌اند و هدف از این جنگ چیزی جز تسلیم جمهوری اسلامی نیست.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که در حوزه اقتصاد موفقیت ما کمتر از دیگر عرصه‌ها بود دشمنان از این عرصه ورود پیدا کردند، به تعبیر رهبر معظم انقلاب این آخرین تیر دشمن است و تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانند به نتیجه برسند، غفلت از این توطئه جایز نیست و ما باید این جنگ تمام عیار را بشناسیم تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه حدود 20 درصد علت مشکلات اقتصادی مسأله تحریم‌ها است و نباید از عوامل دیگر غافل شویم، تصریح کرد: مشکلات ساختاری و کم کاری مسؤولان از دیگر عوامل بروز مشکلات است، اگر ساختارهای ما بهتر بود قطعا فشارهای خارجی اثر کمتری به روی اقتصاد ما داشت.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف، خاطرنشان کرد: تلاش‌های دشمنان اگرچه تا کنون نتیجه بخش نبوده و آنها را به مقاصدشان نرسانده است اما باید راهکارهای مقابله و عملیات آفندی با جنگ اقتصادی را به خوبی فرابگیریم و بتوانیم گامی مؤثر در راه حل مشکلات اقتصادی و خنثی سازی جنگ اقتصادی دشمنان برداریم./1304/پ310/ب1

ارسال نظرات