۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵
کد خبر: ۵۹۳۰۹۴

اذعان مقام صهیونیست به شکست این رژیم در غزه

اذعان مقام صهیونیست به شکست این رژیم در غزه
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سیاست‌های نخست‌وزیر این رژیم در نوار غزه شکست خورده و جنبش حماس هم به پیروزی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که سیاست رژیم اشغالگر صهیونیستی و در رأس آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در نوار غزه با شکست روبه‌رو شده است و تل‌آویو در آخرین درگیری، تسلیم شد و پیروزی را تقدیم حماس کرد.

لیبرمن که با کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت‌وگو می‌کرد، با توصیف مقاومت مشروع ملت فلسطین ضد اشغالگری این رژیم گفت: اسرائیل در برابر تروریسم (مقاومت) تسلیم شد و دولت اسرائیل به رهبرانش که خواستار قتل ما هستند، مصونیت داده و آنها از هیچ چیزی هراس ندارند.

وی افزود: وقتی (مقاومت فلسطین) به‌سوی ما 500 موشک شلیک کردند و ما آتش‌بس با حماس را با شروط آنها پذیرفتیم و بعد از همه دستاوردهایی که کسب کردند، باز هم شاهد موشک‌ها و مواد منفجره در مرزهای غزه و درخواست‌های روزانه برای قتل ما هستیم.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی که به‌سبب اختلاف با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم استعفا کرد، اظهار داشت نخست وزیر(نتانیاهو) و کابینه وی در اتخاذ تصمیمات مربوط به غزه شکست خورده‌اند.

لیبرمن همچنین مدعی شد که به کرسی وزارت چنگ نزده بود و معتقد  است که تصمیم صحیحی گرفته است./847/ب101/ف

منبع: تسنیم
ارسال نظرات