۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۹۳۰۸۵
امام جمعه امین شهر:

رسیدگی به محرومان جامعه مهمترین وظیفه دولت است

رسیدگی به محرومان جامعه مهمترین وظیفه دولت است
حجت الاسلام فلاحی با اشاره اشرافگری و تجمل گرایی در کشور، گفت: تجمل گرایی بعضی از مسؤولان سبب شده که محرومان جامعه از دید مسؤولان دور شوند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با تجمل و اشرافگری بعضی از مسؤولان در کشور، گفت: فاصله طبقاتی در جامعه بین مردم و مسؤولان زیاد شده است.

وی افزود: رسیدگی به محرومان مهم‌ترین وظیفه دولت شمرده می‌شود و اعضای دولتی که به فکر خودشان بوده و اهل اشرافگری هستند، نمی‌توانند به محرومان جامعه کمک کنند.

حجت الاسلام فلاحی با با بیان این که مسؤولان دلسوز جامعه باشند، خاطرنشان کرد: مسؤولانی می‌توانند به فکر مردم و گرانی‌های جامعه باشند که به فکر اجرا کردن اعتدال در جامعه باشند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: تجمل گرایی بعضی از مسؤولان سبب شده که محرومان جامعه از دید مسؤولان دور شوند.

وی با توجه به این که تقسیم ثروت به طور مساوی سبب می‌شود که فاصله طبقاتی در جامعه کمتر شود، ابراز داشت: حقوق‌های نجومی در کشور فاصله طبقاتی را زیاد کرده است.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که جلوگیری از قاچاق و رانت‌ها از سوی مسؤولان، فاصله بین مردم و مسؤولان را کم می‌کند، خاطرنشان کرد: اختلاف قیمت ارز و طلا یکی از مهم‌ترین دلایل فاصله بین مردم و مسؤولان است.

حجت الاسلام فلاحی در پایان با اشاره به این که رسیدگی به محرومان جامعه مهم‌ترین کار دولت است، گفت: مسؤولانی که در جامعه اهل تجمل گرایی باشند، نمی‌توانند مردم جامعه را درک کنند./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات