۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۰۷۷
حجت الاسلام والمسلمین تقوایی:

قیام ۱۹ دی زمینه ساز غلبه اسلام بر مستکبران منطقه شد

قیام ۱۹ دی زمینه ساز غلبه اسلام بر مستکبران منطقه شد
استاد حوزه علمیه گفت: قیام ۱۹ دی مردم مؤمن و ولایی قم سبب پیروزی انقلاب و سپس زمینه ساز غلبه اسلام در عراق، سوریه، لبنان و چندین کشور دیگر منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تقوایی استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۹ دی ۵۶، گفت: الحمدلله انقلاب اسلامی ایران، تمام دین اسلام یعنی مذهب حقه جعفریه اثنی عشری را ثابت کرد.

وی افزود: همانطور که در روایات مبارکه وارد شده، خداوند متعال شیطان را از قم دور کرده است و به برکت وجود نازنین حضرت معصومه(س) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) این شهر مقدس شهر علم، شهر قیام، شهر یاران امام زمان(عج)، شهر تقوا، شهر ولایت و حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و سه درب از درهای بهشت در آن باز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی بیان داشت: خداوند متعال را شاکریم که روایت قیام مردمی از قم، تحقق پیدا کرد و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم ساخت.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: قیام 19 دی از سوی مردم شریف، مجاهد، مؤمن و ولایی قم زمینه ساز انقلاب اسلامی، بروز آن و سپس زمینه ساز غلبه اسلام در عراق، سوریه، لبنان و چندین کشور مسلمان دیگر منطقه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله در همه عالم و برفراشته شدن پرچم لا اله الا الله تعالی به دست امام زمان(عج) در سرتاسر عالم خواهد بود./۹۶۹/ت302/ب1

ارسال نظرات