۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۹۳۰۶۰

برنامه های حوزه علمیه لرستان به مناسبت دهه فجر

برنامه های حوزه علمیه لرستان به مناسبت دهه فجر
مدیر حوزه علمیه لرستان با برشمردن ویژه برنامه های دهه فجر در حوزه، گفت: این برنامه ها به مناسبت تبیین دستاوردها و آرمان های انقلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن ایام دهه فجر و اجرای برنامه های ویژه چهل سالگی انقلاب بیان داشت: در حوزه علمیه استان برنامه های مختلفی با محوریت طلاب و روحانیت برگزار می شود.

وی از برگزاری برنامه های تبلیغی با محوریت طلاب در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: مبلغان طرح هجرت و طلاب و روحانیان در مناطق شهری و روستایی به تبیین و تشریح اهداف و آرمان های انقلاب می پردازند و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بازگو می کنند.

مدیر حوزه علمیه لرستان یادآور شد: در قالب برنامه های دهه فجر و برگزاری اردوهای جهادی گفتمان های دینی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و نمایشگاه های عکس های انقلابی برپا می شود و مبلغان اعزامی در این ایام به تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای انقلاب می پردازند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و انقلاب خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان و بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل نو برای مقابله با دسیسه های دشمن صورت می گیرد.

حجت الاسلام میناپور بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن با محوریت سوره فجر، مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: با همکاری حوزه های علمیه برادران و خواهران استان همایش هایی با محوریت دهه فجر برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات