۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۰۵۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور

تلاش دشمن برای ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مهم‌ترین هدف دشمن در شرایط فعلی کشور، ایجاد فضای ناامیدی نسبت به آینده انقلاب در میان مردم و به ویژه نسل جوان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در اجلاسیه ائمه جمعه استان در ساری با اشاره به این که ائمه جمعه حلقه وصل میان مردم و مسؤولان هستند، گفت: ائمه جمعه با انتقال خواسته‌ها و مطالبات مردم به مسؤولان مسیر رفع مشکلات را سهل‌تر می‌کنند.

وی با بیان این که ائمه جمعه همواره در کنار مردم بودند و برای حل مشکلات جامعه با دغدغه فراوان عمل کردند، افزود: اگر ائمه جمعه در خطبه‌ها نماز جمعه تذکراتی به مسؤولان و مدیران می‌دهند از روی دلسوزی است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که پایگاه نماز جمعه بستری برای نزدیکی قلوب مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: در این پایگاه عبادی سیاسی فاصله‌ای میان مردم و مدیران وجود ندارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و مسؤولان نباید لحظه‌ای از فکر مردم خارج شوند، تصریح کرد: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم برای استقرار و استحکام انقلاب اسلامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری انجام دادند، خاطرنشان کرد: امروز این مسؤولان کشور هستند که باید پاسخگوی این مجاهدت‌های خالصانه مردم باشند.

امام جمعه نوشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن از ماه‌ها قبل و در آستانه چهل سالگی انقلاب همه توان خود را به کار گرفت تا کام مردم را تلخ کند، بیان داشت: دشمنان ملت ایران برای نابودی انقلاب بسیج شدند، اما هوشیاری و بصیرت این ملت مانعی برای تحقق اهداف شوم آن‌ها است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انقلاب اسلامی همه موانع را کنار زده و با سرعت مسیر پیشرفت و توسعه را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: کسانی که با آرمان‌های انقلاب و نظام زاویه دارند از قطار انقلاب پیاده شده و منزوی می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که حضور در صحنه ملت بزرگ ایران بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است، بیان داشت: امروز نیز علیرغم همه مشکلات و فشار‌های اقتصادی، این مردم پشتیبان مطمئنی برای انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که امروز امید و نشاط مهم‌ترین نیاز کشور برای خنثی کردن توطئه دشمنان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف دشمن در شرایط فعلی کشور، ایجاد فضای ناامیدی نسبت به آینده انقلاب در میان مردم و به ویژه نسل جوان است./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات