۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۹۳۰۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه قرارگاه ایمان و معنویت است

نماز جمعه قرارگاه ایمان و معنویت است
نماینده ولی فقیه در لرستان، تقویت معنویت و مردم مداری را عامل مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان و معنویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان، گفت: فاصله گرفتن از معنویت و فاصله گرفتن از مردم را دو تهدید بزرگ فرا روی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فاصله گرفتن از معنویت موجب شکست در برابر توطئه های دشمنان می شود، افزود: معنویت بزرگترین سلاح ما در رویاروی با دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت تقویت فرهنگ معنویت و ارزش های دینی و انقلابی در جامعه، افزود: دومین تهدید را فاصله گرفتن از مردم است.

وی با بیان اینکه مردم اساس انقلاب اسلامی هستند، گفت: مسؤولان نباید از مردم فاصله بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اهمیت تقویت پایگاه نماز جمعه، افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان و معنویت است.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه باید زبان گویای مردم بوده و در راستای تقویت معنویت در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه  افزود: جایگاه نماز جمعه، جایگاهی مقدس، نورانی، ولایی، رهنمایی و نهادی است که زبان گویای مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: در پایگاه های نماز جمعه اندیشه های الهی و معارف دینی در جامعه ترویج می کند و اخلاق مردم را اصلاح می کند.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه پایدار و جاوادنه 19 دی ماه، افزود: حماسه 19 دی ماه را حماسه ای جاویدان است که ثمره آن 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه عمر مبارک خود چهار مرحله را پشت سرگذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه  رویایی با رژیم طاغوت، جنگ تحمیلی، رویایی با منافقان  و رویارویی با استکبار چهار مرحله انقلاب اسلامی بوده است، افزود: به نظر میاد که در چهل سالگی انقلاب به عنوان دوران بلوغ انقلاب رویارویی با استکبار جهانی رخ داده است.

امام جمعه خرم آباد در تمام این مراحل ما از صفر شروع کردیم وبه اوج رسیدیم، افزود: هیچ غصه ای در مواجهه با استکبار جهانی و توطئه های دشمنان نداشته باشید..

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، بیان کرد: روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار کرد: حفظ وحدت وهمدلی و ایمان و تقوا مهم ترین عامل های مقابله با توطئه های دشمنان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات