۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۰۴۹
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

مسؤولان با مراجعه به آموزه های دینی مشکلات کشور را برطرف کنند

مسؤولان با مراجعه به آموزه های دینی مشکلات کشور را برطرف کنند
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت بابیان اینکه دین اسلام جوابگوی نیازهای بشری است، گفت: مسؤولان با مراجعه به دین مشکلات مردم در زمینه های مختلف را رفع کنند.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب همواره برخی غرب گرایان با تلاش برای سازش با آمریکا ضربه های زیادی به کشور وارد ساختند ولی تلاش آنان بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه پس از مسأله برجام دخالت غربگرایان و غرب زدگان کمتر شده است، افزود: این افراد باید بدانند که تداوم راه انقلاب در سایه تکیه به درون و دل کندن از بیرون است.

حجت الاسلام سبحانی با بیان اینکه همه باید از مسأله برجام و مذاکره با آمریکا که بی نتیحه بود عبرت بگیرند، عنوان کرد: بدعهدی آمریکا در طول تاریخ ثابت شده است و سازش با آمریکا منفعتی برای ملت ایران ندارد.

وی تصریح کرد: به جای پرداختن به بحث های بی نتیجه و آدرس دادن های غلط از سوی هواداران اندیشه آمریکایی، باید به فکر رفع مشکلات معیشتی مردم بود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت ادامه داد: امروز مردم ما از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند و مسؤولان و مدیران موظف به رفع مشکلات مردم که سرمایه های انقلاب هستند، باشند.

وی بیان داشت: دشمن استقلال و عزت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است و در طول عمر پربرکت انقلاب همواره از راه های مختلف برای ضربه زدن به این نظام تلاش کرده و هر بار با بصیرت و درایت رهبری و مردم دسیسه های دشمن خنثی شده است.

حجت الاسلام سبحانی با تأکید بر اینکه باید از تاریخ و اتفاقات رخ داده عبرت گرفت، گفت: تجربه ثابت کرده است هر کشوری که در برابر استکبار کوتاه آمد دشمن ده ها قدم به سوی آنها رفته است.

وی بیان کرد: تنها راه نجات کشور مقابله و ستیز با استکبار و آمریکا است و ملت ایران امروز نیز با وجود تحریم ها و شرایط سخت معیشتی و اقتصادی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و غرب گرایان باید دست از اندیشه هلی غلط خود بردارند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خاطرنشان کرد: حل مشکلات ما در دین است، دین اسلام در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی نیازهای بشری است و با مراجعه به دین باید نیازهای جامعه و مشکلات را برطرف کنیم./۹۴۵۱/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات