۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۹۵۰
در کاشان؛

کتاب ‹‹مثل برگ›› تألیف حجت الاسلام صدیقی رونمایی شد

کتاب ‹‹مثل برگ›› تألیف حجت الاسلام صدیقی رونمایی شد
آیین رونمایی از کتاب ‹‹مثل برگ›› تألیف حجت الاسلام صدیقی با حضور اندیشمندان، فرهیختگان و مسؤولان در کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی مؤلف کتاب‹‹مثل برگ›› در آیین که سه شنبه شب در مجتمع فرهنگی، هنری شهر برگزار شد با تقدیر از تلاش‌های انجمن توسعه فین کاشان در سال‌های اخیر در زمینه رشد و توسعه علمی فرهنگی، گفت: سه مجموعه دیگر در حوزه شعر و اخلاق آماده چاپ است که اگر شرایط کاغذ بهترشود در سال آینده چاپ خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر نیز دو کتاب کربلا و تقابل اندیشه‌ها و ترکیب بند اردهال برای چاپ‌های بعدی آماده شده است و در اولویت چاپ قرار دارد.

حجت الاسلام صدیقی کتاب ترکیب بند اردهال و مقتدای فین در کربلای خاوه اردهال را از توفیقات خود در خدمت به علی بن امام محمد الباقر (ع) و مردم ولایت مدار فین دانست و گفت: تاکنون حدود ۸ هزار جلد از این دو جلد کتاب چاپ و در اختیار علاقه‌مندان به آن حضرت قرار گرفته است.

به گفته وی، سال گذشته نیز یکهزار جلد از کتاب ترکیب بند از سوی موکب وارثان شهید اردهال در عراق هدیه داده شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کانال‌ها و گروه‌های مجازی منطقه فین اجازه نمی‌دهند مطالب این دو کتاب مقتدای فین و ترکیب بند در آن‌ها به اشتراک گذاشته شود؟ گفت: این سؤالی است که از آن‌ها باید پرسید و این پاسخی است که نیاز به گذشت زمان دارد و این زمان شاید یکصد سال طول بکشد، چون برخی از کتاب‌ها برای صد سال دیگر نوشته شده اند یعنی روزی که ما نباشیم مورد قضاوت و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام صدیقی در ادامه فین کاشان را جلوه جنان و جمال و جلالت و مظهر ولا و ولی و ولایت دانست و افزود: بزرگترین رسالت انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین کاشان مبارزه با جمود فکری و روشنگری است.

وی تأکید کرد: امروز مسؤولان باید در حوزه نشر و کاغذ ناشران و مولفان را کمک کنند تا شهرستان کاشان بتواند جایگاه پایتخت کتاب بودن خود را حفظ کند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملك آبادي
ارسال نظرات