۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۹۲۹۴۲

انتشار «غبار در خرداد» بعد از چهار سال

انتشار «غبار در خرداد» بعد از چهار سال
انتشارات شهید کاظمی «غبار در خرداد»، تاریخ شفاهی انتخابات سال ۸۸ را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی نشر شهید کاظمی، «غبار در خرداد»، جدیدترین اثر نویسنده «آخرین نخست‌وزیر» است که در ایام دهه بصیرت و نه دی روانه بازار شده است.
به گفته نویسنده کتاب تدوین این کتاب از اواسط ۸۸ و در هیاهوی بحران انتخابات آغاز شده است و به گفتگو با بازیگران اصلی خرداد ۸۸ همچون فائزه هاشمی، عطریان‌فر، ابطحی، حداد عادل، محمد سلیمانی، روح‌الامین، کواکبیان، حمید رسایی، حسن بیادی، پرویز سروری، علی‌اصغر زارعی، علاالدین بروجردی و حسین طلا پرداخته است و کوشیده است که با گفتگو با نقش‌آفرینان خرداد ۸۸ و مرور آن روز‌ها تصویری واقعی از یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخ انقلاب ارائه نماید.
در برشی از کتاب آمده است:
۹ سال از آن روز‌ها می‌گذرد و هنوز غباری که در این خرداد بر قامت ایران نشسته پاک نشده است. در این سال‌ها باید به جای عبور از این روز‌ها ثانیه‌های آن را روایت می‌کردیم که نشد؛ و حالا ابهامات و سوال‌های آن خرداد غبار گرفته به دیواری محکم تبدیل شده که هر چه از آن می‌گذرد ضخیم‌تر می‌شود.
«غبار در خرداد» توسط جواد موگویی در ۵۰۸ صفحه و قیمت پشت جلد ۴۰ هزار تومان تدوین و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند./925/د 103/ش
ارسال نظرات