۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۲۷۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حرف اول و آخر در رشد و توسعه یک جامعه را نیروی انسانی می‌زند

حرف اول و آخر در رشد و توسعه یک جامعه را نیروی انسانی می‌زند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حرف اول و آخر در رشد و توسعه یک جامعه را نیروی انسانی آن می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار معاون علمی و فناوری رییس جمهور اظهار داشت: تمام مسؤولان که امروز به صندلی تکیه زدند امانت دار شهدا و مردم هستند.

وی با بیان اینکه حرف اول و آخر در رشد و توسعه یک جامعه را نیروی انسانی آن می‌زند، گفت: خداوندمتعال استعداد و ذخایری در انسان‌ها آفریده که باید از این استعدادها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از کشورها شاید چیزی نداشته باشند اما از نیروی انسانی با استعداد و مدبری برخوردار باشند، افزود: هیچگاه نمی‌توان به صورت سلیقه‌ای از علم در جامعه استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: علم همراه با ایمان می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند اما علم بدون ایمان مانند زهر است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تزریق کردن روحیه یأس و ناامیدی در میان مردم است، ادامه داد: همه ما مقابل فرصت‌هایی که داده شده مسؤول هستیم و باید مسیر را برای رشد جوانان فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مردمان خراسان جنوبی از نظر علم و فرهنگ را مردمان نمونه در کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید به دنبال آرمان‌های انقلاب که چیزی جز حقیقت جویی و حقیقت طلبی نیست، برویم./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات