۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۲۷۹۳
معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

نباید به هر بهانه‌ای جلوی جوانان سنگ‌اندازی کنیم

نباید به هر بهانه‌ای جلوی جوانان سنگ‌اندازی کنیم
معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: کارها و فعالیت‌های جوانان باید تسهیل شود و نباید به هر بهانه‌ای جلوی جوانان سنگ‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر برای اشتغال جوانان و اقشار تحصیل کرده اقدامات خوبی شده است.

وی گفت: خراسان جنوبی دارای تعداد بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد است و این استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های بزرگ هر جامعه‌ای است و خراسان جنوبی نیز از این سرمایه عظیم برخوردار است از این رو باید بتوانیم دانش‌ها را بومی سازی کنیم.

ستاری با بیان اینکه خراسان جنوبی یک استان دانشجویی است و باید مشکل اشتغال آن‌ها را حل کنیم، تصریح کرد: کارآفرینی در هر استان ارزش دارد و این مهم است.

وی با بیان اینکه کارها و فعالیت‌های جوانان باید تسهیل شود و نباید به هر بهانه‌ای جلوی جوانان سنگ‌اندازی کنیم، ادامه داد: ایجاد کارآفرینی جوانان یکی از اقدامات دولت است که باید در جامعه انجام دهد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان کمک کننده خوبی در اقتصاد جامعه هستند و بسیاری از مشکلات جامعه با دانش قابل حل است.

ستاری با بیان اینکه مسؤولان برای حل مشکلات باید ایده بدهند، اظهار کرد: خراسان جنوبی در بحث کارآفرینی سابقه طولانی دارد و باید جهت گیری دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی باشد./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات