۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۷۹۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حجاب پرچم اسلام است

حجاب پرچم اسلام است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت توجه به حجاب و عفاف، گفت: حجاب پرچم اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار جمعی از بانوان بیرجندی اظهار داشت: استعمارگران و استکبار جهانی در گذشته ضربه بسیار سنگینی را به حجاب زنان و میراث گرانبهای حضرت زهرا(س) وارد کردند.

وی گفت: دشمنان در آن زمان حجاب را از زنان برداشتند و آن‌ها را به جرم داشتن حجاب دستگیر می‌کردند و حتی بردن نام امام حسین(ع) نیز در کشور ممنوع کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استعمارگران علما را کشتند و فرهنگ غنی و مکتوب کشور را به غارت بردند و آنچه هم که نتوانستند توسط خود مردم از بین بردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: روباه پیر انگلیس و استکبار جهانی در هر جا که قدم گذاشتند آن مکان را به فساد و تباهی کشاندند و آن‌ها با حاکم کردن شاه می‌خواستند ظلم و ستم بیشتری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند تا تمام داشته‌ها و ارزش‌های دینی ملت را از بین ببرند، ادامه داد: تمام اقدامات و حرکات انسان‌ها در این جهان یک آزمایش است اما باید با بصیرت در مقابل این آزمایش‌ها آماده باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در زمانی که ایران اسلامی در محاصره استعمارگران قرار داشت حدود نصف جمعیت آن زمان ایران به دلیل قحطی و گرسنگی کشته شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه حجاب پرچم اسلام است، اظهار کرد: دشمن قصد برداشتن حجاب از ملت ایران داشت چرا که فکر می‌کرد با این اقدام می‌‌تواند بر کشور تسلط پیدا کند اما موفق نشدند.

وی با بیان اینکه نباید در مقابل ارزش‌های اسلامی بی تفاوت باشیم، افزود: مردان بزرگ در طول تاریخ در میان همین چادرهای عفت پرورش پیدا کردند و مردان آینده نیز امروز در این چادرهای عفت پرورش خواهند یافت./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات