۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۷۸۷
امام جمعه ماهان:

دولت برای کنترل قیمت‌های بازار کوتاهی کرده است

دولت برای کنترل قیمت‌های بازار کوتاهی کرده است
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که دولت برای کنترل قیمت‌های بازار کوتاهی کرده است، گفت: مهم‌ترین وظیفه دولت کاهش گرانی ها است.
حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با گرانی ها، گفت: دولت قدرت خرید کالا را با گرانی از مردم گرفته است.

وی افزود: عدم نظارت از سوی دستگا‌ه های دولتی و قضایی سبب شده که گرانی در کشور شکل بگیرد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که دولت برای کنترل قیمت‌های بازار کوتاهی کرده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه دولت، کاهش گرانی در کشور است.

استاد حوزه علمیه ماهان اظهار داشت: جدی وارد شدن تعزیرات حکومتی به بازار یکی از راه حل‌های مناسب جهت کاهش گرانی در کشور است.

امام جمعه ماهان با توجه به این که اقتصاد مقاومتی از سوی دولت مردان به یک شعار تبدیل شده است، ابراز داشت: اجرا کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مردم و مسؤولان تنها را نجات از گرانی‌های کشور بوده که با حمایت از کالا‌های داخلی دیگر شاهد بیکاری و تورم در کشور نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: صحبت کردن در رابطه با اقتصاد مقاومتی برای مردم فایده‌ای ندارد و مردم اقتصاد مقاومتی را در عمل از دولت مردان می‌خواهند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که اسراف مردم در کشور زیاد است، تصریح کرد: اسراف در زندگی‌های مردم سبب شده که مردم به کالا‌های داخلی اهمیت ندهند و از سبک زندگی اسلامی دور شوند.

وی در پایان با بیان این که سوء مدیریت از سوی مسؤولان سبب گرانی در کشور است، گفت: بخش عمده گرانی‌ها در کشور به عدم نظارت مسؤولان برمی گردد و دولت در رابطه با کنترل قیمت در کشور برنامه ریزی ندارد./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات