۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۹۲۷۸۵
امام جمعه موقت کرمان:

مسؤولان نفوذ دشمن را جدی بگیرند

مسؤولان نفوذ دشمن را جدی بگیرند
حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان این که مسؤولان نفوذ دشمن را جدی بگیرند، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در مسؤلان و نخبگان کشور است.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با دشمن شناسی، گفت: آرزوی دشمن، از بین بردن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی‌های ۹ دی سبب شده که دشمن آروزی نابودی ایران را فراموش کند.

حجت الاسلام شیخ بهایی با توجه به این که دشمن با لباس دوست وارد زندگی انسان‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: مسؤولانی که در کار خود دشمن را بشناسند، دیگر دشمن نمی‌تواند به آن‌ها نفوذ کند.

استاد درس خارج شهر کرمان اظهار داشت: مقابله با دشمن از راه‌های اجرا کردن سبک زندگی اسلامی و اجرا کردن اقتصاد مقاومتی بهترین راه کار شمرده می‌شود تا دشمن را از کشور خارج کنیم.

وی با بیان این که مسؤولان نفوذ دشمن را جدی بگیرند، تصریح کرد: دشمن به دنبال نفوذ به زندگی مسؤلان و نخبگان کشور است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که دشمن از راه اقتصادی به کشور ضربه می‌زند، ابراز داشت: دشمن وقتی که از راه‌های سخت نتوانست کشور ایران را از بین ببرد به دنبال نفوذ از راه‌های اقتصادی و فرهنگی است.

حجت الاسلام شیخ بهایی خاطرنشان کرد: بصیرت تنها راه نجات از نفوذ دشمنان به زندگی‌های انسان شمرده می‌شود و وقتی که بصیرت در مسؤولان و مردم باشد دیگر شاهد نفوذ دشمن در کشور نخواهیم بود.

وی در پایان با توجه به این که دشمن همیشه به دنبال برهم زدن نظام اسلامی است، گفت: برهم زدن اقتصاد در کشور کار دشمن بوده و دولت باید با تمام توان جلوی ضربه‌های دشمن را بگیرد./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات