۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۷۶۵
آیت الله یزدی:

نظام بیشترین ترحم را به عناصر فتنه 88 داشته است

نظام بیشترین ترحم را به عناصر فتنه 88 داشته است
رییس جامعه مدرسین با اشاره به رفتار مهربانانه نظام با سران فتنه گفت: اگر پرونده‌ سران فتنه به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام برای آن‌ها صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار  سرادر نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان گفت: دستاوردهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی بسیار پربار است، شما توانستید همه جهات و حوزه ها را بررسی و دستاوردها را استخراج کنید.

وی ادامه داد: اگر فردی چشم دل را باز کند و به سال های گذشته نگاه کند و آن روزها را با امروز انقلاب اسلامی مقایسه کند، با قضاوتی منصفانه پیشرفت های کشور را خواهد دید، به خصوص در مقایسه با ابزارهایی که دشمن در اختیار دارد، موفقیت های انقلاب چشمگیر است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر فقط بخشی از توطئه‌های دشمن علیه انقلاب بر سر هر رژیم یا نظامی پیاده می‌شد، قطعاً از هم می‌پاشید و از بین می‌رفت اما با نگاه لطف‌آمیز خداوند متعال انقلاب هرسال قدرتمندتر می‌شود.

آیت الله یزدی تصریح کرد: قبل از انقلاب، بیمارستان‌های کشور مملو از پزشکان آفریقایی و هندی بود، اما امروز در اکثر بیمارستان‌های کشور، سخت‌ترین و دقیق‌ترین جراحی‌ها توسط متخصصان داخلی انجام می‌گیرد که مسئله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی کشور گفت: با موفقیت‌های انجام‌شده، حرفه‌ای‌ترین جراحی‌های قبل از انقلاب، امروز به ابتدایی‌ترین و سرپایی‌ترین فعالیت‌های پزشکی و جراحی تبدیل‌شده است، دشمن امروز به موفقیت و پیشرفت‌های پزشکی ایران اذعان دارد.

وی تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: قبل از انقلاب جمعیت ایران کمتر از 40 میلیون نفر بود اما امروز جمعیت کشور به بالای 80 میلیون نفر افزایش پیداکرده است، تعداد شهرهای کشور نیز نسبت سال‌های قبل از انقلاب به‌شدت افزایش پیداکرده است، همچنین در زمینه دفاعی و نظامی ایران دستاوردهای قابل‌توجهی به دست آورده است.

آیت الله یزدی اضافه کرد: دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد و اعتراف می‌کند که قدرت و توانایی لازم برای زمین‌گیر کردن نظام را ندارد، قدرت موشکی، دریایی و ناوشکن‌های ساخت داخل از جلوه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

این مدرس حوزه با اشاره به پیشرفت های علمی و حوزوی گفت: قبل از انقلاب با وجود تمام مناب و شرایط، رژیم نتوانست قدمی از پیش بردارد اما پس از انقلاب اسلامی با وجود تحمیل انواع دشمنی های و تحریم ها ما پیشرفت کردم. اکثر مصلی‌های نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی ساخته شد. مصلی تهران، مصلی تبریز و... از دستاوردهای انقلاب اسلامی با معماری ایرانی اسلامی است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب در هیچ یک از شهرهای ایران حوزه علمیه خواهران وجود نداشت اما امروز در همه شهرهای درجه یک و اکثر شهرهای درجه دو حوزه علمیه خواهران ساخته شده و در حال تربیت طلبه هستند. کیفیت مدارس قبل از انقلاب بسیار پایین بود و همه به صورت دو شیفت دانش آموز داشتند اما امروز با حمایت های خیرین مدرسه ساز و کمک دولت ها می توان گفت که مدرسه دو شیفت تقریبا نداریم مگر در نقاط خاصی از کشور.

آیت الله یزدی افزود: مشکلات آب، برق، گاز و... که جزو لزومات زندگی روزانه است رفع شده است؛ مشکلاتی که نسل جدید نمی تواند آن ها را باور کند. بنده در دوران طلبگی خود که در شهر قم ساکن بودم مجبور بودم برای رفع تشنگی خود از جوی آب بردارم زیرا خانه ما نه آب انبار داشت و نه اینکه در کل شهر قم لوله کشی شده بود اما شاید نسل جدید آب انبارهم ندیده باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در مسأله استحکامات و احداث بنا در آموزش‌ وپرورش، مراکز فرهنگی و دینی، پزشکی وغیره دستاوردهای فوق‌العاده‌ای نصیب انقلاب اسلامی‌شده است. من در هر دو نظام زندگی کرده ام و هر دو رادیده ام و خدا را شکر گذارم که دختر من بعد از انقلاب اسلامی به دانشگاه رفت و توانست بعد از دانشگاه در نظام اسلامی به کشور خود خدمت کند. خدا را شکر گذارم که امروز هیچ یک از فرزندان من در انقلاب دچار حاشیه نیستند و پاک زیسته اند.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال 88  خاطرنشان کرد: متأسفانه افرادی که در دل این نظام پرورش‌یافته و خود را وابسطه به انقلاب می دانستند، بعد از انقلاب اسلامی فتنه کردند؛ آن‌هابیشترین صدمات و خسارت‌ها را در سال 88 به انقلاب اسلامی وارد کردند و در آن سال‌ها به مقدسات ما توهین کردند و مسجد آتش زدند.اما در مقابل نظام اسلامی بیشترین ترحم و مهربانی را نسبت به عناصر فتنه 88 انجام داده است، اگر پرونده‌های این دو فرد به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام ممکن برای آن‌ها صادر می‌شود.

آیت الله یزدی در پایان خاطرنشان کرد: تمام چیزهایی که آن روز در کشور نداشتیم، امروز توسط جوانان این کشور امروز به دست آمده است به خصوص در حوزه امنیت و دفاعی که رشد کشور چشمگیر بوده است به عنوان مثال امروز در زمینه موشک نقطه زن تا پیشرفت های صنایع دریایی دستاوردهایی به دست آمده است که زبان زد است. حاصل همه این موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب عنایت خداوند متعال و پیروزی های غیبی بوده است./841/د102/ق

ارسال نظرات