۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۹۲۷۰۴

برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه خواهران در حوزه علمیه الشتر

برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه خواهران در حوزه علمیه الشتر
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه برگزار می شود.

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی با حضور استاد اعزامی از مرکز تخصصی مهدویت کشور برگزار می شود.

وی افزود: محورهای برگزاری این کارگاه آموزشی با محوریت طرح شبهات مهدویت، معرفی کتب مهدوی و معرفی منابع دست اول برگزار می شود.

شاهوردی به نقش تبلیغی خواهران مبلغ اشاره کرد و عنوان داشت: ارتقای اطلاعات در زمینه مهدویت لازمه تقویت فعالیت تبلیغی مبلغان و پاسخگویی به شبهات است.

وی در ادامه اظهار داشت: آشنایی با فرهنگ مهدویت و ترویج این فرهنگ بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان امری مهم بوده و از اهداف برگزاری کارگاه مهدویت است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی تبلیغی باید فرهنگ مهدویت را در جامعه تبیین کرد و با برگزاری نشست ها و گفتمان های مهدویت در راستی بصیرت بخشی بین نسل نو گام های مؤثری برداشت.

عزیزی بیان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی لازمه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان در این زمینه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات