۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۹۲۶۱۷

تمدید پذیرش دوره کارشناسی مؤسسه امام تا 30 دی ماه

تمدید پذیرش دوره کارشناسی مؤسسه امام تا 30 دی ماه
حجت الاسلام عباسی از تمدید دوره کارشناسی حضوری و نیمه حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تا 30 دی ماه خبرداد.
حجت الاسلام مهدی عباسی مدیر بخش پذیرش مؤسسه امام خمینی (ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تمدید پذیرش این مؤسسه ویژه دوره حضوری و نیمه حضوری دوره کارشناسی خبرداد و گفت: این دوره که ویژه خواهران و برادران طلبه است به دلیل استقبال داوطلبان تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

وی افزود: پذیرش دوره نیمه حضوری در کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ویژه طلاب برادر و خواهر و پذیرش حضوری ویژه طلاب برادر خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: رشته‌های دوره کارشناسی نیمه حضوری معارف اسلامی با گرایش‌های فقه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روان شناسی می‌باشد و دوره حضوری رشته‌های معارف اسلامی با گرایش حقوق، اخلاق، ادیان، تاریخ، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه شناسی، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی است.

وی در ادامه با اشاره به مزایای این دوره برای داوطلبان خاطرنشان کرد: پرداخت شهریه به دانش پژوهان دوره حضوری، اعطای دانشنامه رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان و امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این موسسه و سایر مراکز آموزشی عالی از جمله مزایای این دوره به شمار می‌رود.

مدیر بخش پذیرش مؤسسه امام خمینی (ره) تأکید کرد: اتمام سطح یک حوزه علمیه، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه‌ها از جمله شرایط تحصیل در این دوره بوده و محل تحصیل متقاضیان نیز در دوره حضوری، شهر مقدس قم و شیراز است.

وی اضافه کرد: ثبت نام شرکت در این مؤسسه به صورت اینترنتی تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷ بوده و علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت بخش پذیرش به آدرس http://edu.iki.ac.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند و آزمون نیز روز جمعه ۱۲ بهمن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به شیوه‌های ارتباط با مؤسسه امام خمینی (ره) خاطرنشان ساخت: علاقه مندن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند با تلفن‌های ۳۲۹۱۳۱۹۱۸- ۴۲۱۹۳۶ - ۴۴۹۹۴۴۸ تماس گرفته یا به صورت حضوری به قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و مدیریت پذیرش مراجعه کنند؛ همچنین داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ویژه دریافت منابع آزمون و دفترچه راهنمای آزمون به سایت یاد شده مراجعه کنند. /۱۳۳۰/ت302/ج
ارسال نظرات