۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۹۲۵۷۰
مدیر مسؤول روزنامه کیهان:

چهره آمریکا را عوض نکنیم

چهره آمریکا را عوض نکنیم
شریعتمداری آمریکا را شیطان بزرگ دانست و گفت: وقتی او را شیطان خواندیم بدانیم که شیطان برای گمراهی بشر قسم خورده است، پس هیچگاه تابلویش را عوض نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان شامگاه شنبه در ویژه برنامه بزرگداشت دهه بصیرت در مسجد امام خمینی(ره) پیشوا با تأکید بر برنامه ریزی های مفصل صورت گرفته برای فتنه در سال 88 یادآور شد: این ماجرا تصادفی نبود چرا که ده ها کارشناس برجسته اطلاعاتی آمریکا، اسراییل و اروپا قبل از آن فتنه به ایران آمدند و با کسانی که در جریان فتنه بودند قرار داشتند و جلسات متعدد و کارگاه های آموزشی مختلف البته با پوشش آکادمیک برگزار کردند.

وی با بیان اینکه در روز ۲۱ خرداد ۸۸ یک مقام غربی خبر انقلاب رنگی را افشا کرد، گفت: آنها از قبل گفته بودند که 22 خرداد در ایران انتخابات نیست بلکه چیزی شبیه به آنچه در صربسان و اکراین بود رخ خواهد و همین موضوع در آینده هم در سوریه شکل می گیرد.

وی با یادآوری اینکه مستندات و مدارک دال بر این است فتنه از خارج کشور شروع شد و بیشتر نقش آن بر دوش شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بود، بیان کرد: 6 ماه قبل از فتنه بود که رسانه بی بی سی، شبکه تلویزیونی خود را به اسم کمک به پوشش انتخابات راه انداخت، آن زمان یورو نیوز که یک شبکه اروپایی و کارش پوشش اخبار داخل اروپا بود، یک شبکه فارسی زبان راه انداخت و همچنین راه اندازی رادیو زمانه به زبان فارسی در هلند همه در راستای کمک به فتنه گران بود.

این روزنامه‌نگار فتنه را یک جنگ احزاب نامید و ابراز کرد: هرگاه کسانی که با هم اختلاف نظر دارند در یک نقطه ائتلاف کردند نباید به آن ائتلاف اعتماد کرد، دشمنی که از قبل پشت اجرای فتنه بود از موفقیت خود بسیار اطمینان داشت.

وی با ابراز اینکه دشمن دست از دشمنی با ما بر نخواهد داشت، مطرح کرد: دشمن بیدار است، نباید از او غافل شد، آمریکا شیطان بزرگ است، وقتی آن را شیطان خواندیم پس باید بدانیم که شیطان قسم خورده تا انسان را گمراه کند پس هیچگاه تابلوی او را عوض نکنیم که ممکن است فریب بخوریم، نباید آمریکا را کدخدا خواند چرا که کدخدا ممکن است هم خوب باشد هم بد که این باعث فریب می شود.

شریعتمداری ادامه داد: قطعاً دشمن ما را رها نمی کند چون ما او را رها نکردیم، باید استراتژی دشمن را زیر نظر داشت نه فقط تابلوی آنرا دید، امروز همه تلاش های آمریکا از نوع پاتک است، دشمن برای مقابله با ما با باید مستقیم مقابله کند که از این کار نا امید است یا نیاز به کسانی دارد که از درون اهدافش را پیگیری کنند که این افراد باید خود فروخته و نادان باشند.

وی میانجیگران داخل و خارج را دارای 2 ویژگی خواند و گفت: دشمن نیاز به میانجی دارد، میانجی باید مدتی در نظام مسؤولیت داشته باشد و مردم او را به آن مسؤولیت بشناسند، اگر شخصی با این ویژگی ها به هر علتی با خط اصلی نظام زاویه بگیرد آماده شکار شدن از سوی دشمن است و آنکه شکار می شود کسی است که تابلوی خودی با شناسنامه غیر خودی دارد.

مدیر مسؤول کیهان درباره شناخت این وطن فروشان اضافه کرد: اگر کسی زبان، بیان و مواضعش با نظام فاصله بگیرد باید نسبت به او حساس شد چرا که او می تواند شکار دشمن شود.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت بزرگداشت ایام الله و روز 9 دی افزود: اینگونه مراسم ها باید ادامه یابند چرا که به مرور زمان پیچیدگی های این دسیسه هر روز بیشتر فاش می شوند و نشان می دهد که چه خطری در کمین ایران بود و البته به خواست خدا و با حضور مردم خنثی شد./804/پ210/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات