۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۹۲۴۸۷
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

هیچ تضمینی در تعهدات آمریکا نیست

هیچ تضمینی در تعهدات آمریکا نیست
استاد حوزه علمیه گفت: هیچ تضمینی در تعهدات شیطان بزرگ نیست چون مبنای اعتقاد آنان پوچ و بی اساس است و به هیچ وجه امکان جمع میان ایران و آمریکا نیست.

حجت الاسلام سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به امکان سازش میان ایران و آمریکا و حل شدن مشکلات کشور اظهار کرد: در وهله بررسی امکان این اتفاق باید بسیار هشیار بود چون طی 40 سال سابقه ی انقلاب اسلامی هیچ سودی نصیب جمهوری اسلامی نشده است بلکه بعد از انهدام حکومت طاغوت از سوی امام راحل دشمن مرتبا در صدد برنامه ریزی بر علیه این انقلاب بوده اند.

فصل الخطاب رهنمودهای مقام معظم رهبری و آرمان های امام است

وی در ادامه افزود: ما از آمریکا جز شر و بلا چیزی ندیده ایم، ارتباطات ما و آمریکا هیچ سودی برای ما نداشته و همواره شاهد ظلم و ستم های متعدد آنان بوده ایم و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل امکان سازش با غرب و شیطان بزرگ نیست.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران در پاسخ به اینکه «آیا داعیه داران صلح و سازش با توجه به پیشینه بی تعهدی آمریکا و اصرار بر ایجاد ارتباط با شیطان بزرگ، آیا منافعی را دنبال می کنند؟» ابراز کرد: برخی از سازش گران تمایلات و منافع شخصی آنان و قلوب شان بند سازش و همکاری با آمریکا است، دسته ای دیگر در عین نادانی تصور حل شدن مشکلات را دارند و دسته ای از سازش گران پیاده نظام دشمن هستند.

حجت الاسلام بدری در پاسخ به اینکه «آیا معاهداتی همچون برجام و FATF تضمینی در مقابل حل مشکلات کشور خواهد بود؟» گفت: هیچ تضمینی در تعهدات پوچ شیطان بزرگ نیست چون مبنای اعتقاد آنان پوچ و بی اساس است و به هیچ وجه امکان جمع میان ایران و آمریکا نیست.

وی در پاسخ به عدم عبرت گیری مسؤولان از معاهدات متععد بی نتیجه خاطرنشان کرد: واقعلا جای تاسف دارد که با وجود این همه تعهداتی که پایبند نبودند، برخی مسؤولان مغرض هنوز آنان را مورد اعتماد می دانند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) در پاسخ به اینکه «آیا نباید مسؤولان ذیربطی که سبب متضر شدن جمهوری اسلامی شدند پاسخگو باشند؟» ابراز کرد: اگر مسؤولان در انجام وظایف خود کمی و کاستی داشته اند و سبب متضرر شدن این نظام شده اند مطمئنا قوه قضاییه باید به اعمال آنان رسیدگی کند و مورد بازخواست قرار دهد.

حجت الاسلام بدری در پایان تاکید کرد: در وادی روشنگری و تبیین مواضع این نظام مقدس پایه ریزی شده جمهوری اسلامی  بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری، حوزه و روحانیت می تواند خط شکن این جبهه باشد./811/ت302/ب1

ارسال نظرات