۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۲۳۵۸
آیت الله دری نجف آبادی:

ملت رشید ایران با عبور از گردنه ها بر دشمن پیروز خواهد شد

ملت رشید ایران با عبور از گردنه ها بر دشمن پیروز خواهد شد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: ملت ایران با وجود تمام سختی با ایمان، شجاعت و اخلاص از گردنه ها عبور خواهد کرد و بر دشمنان پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر لزوم پاسداری از دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

وی افزود: امسال در استان مرکزی بزرگداشت 6 هزار و 200 شهید استان را خواهیم داشت، برکات و آثار انقلاب اسلامی باید برای همه مردم به خوبی تبیین شود تا بدانند چه کار بزرگی صورت گرفته است.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که مردم در 19 دی بر اساس منویات علما و بزرگان قیام کردند، اظهار داشت: این قیام مردم جرقه پیروزی انقلاب بود و این انقلاب تا به امروز با قدرت و عظمت به پیش می رود.

وی ادامه داد: امروز جامعه دارای مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، مسؤولان دولت و مجلس و همه نهادها و دستگاه ها باید برای حل مشکلات مردم همت کنند اما این مشکلات نباید ما را از راه بزرگ و با عظمتی که انتخاب کردیم باز بدارد.

آیت الله دری نجف آبادی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت های بی بدیل خداوند متعال به مردم ایران دانست و تأکید کرد که باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسانیم.

وی عنوان کرد: ملت ایران با وجود تمام سختی با ایمان، شجاعت و اخلاص از گردنه ها عبور خواهد کرد و بر دشمنان پیروز خواهد شد./1323/پ202/ق

گزیده ای خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات