۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۱۱۹
کامران:

تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس مشخص شود

تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس مشخص شود
نماینده مردم اصفهان، خواستار تعیین تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۲ دی ماه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور به مشکلات حوزه متبوعش پرداخت و گفت: اصفهان مشکلات عدیده‌ای در زمینه آب دارد و باید مسئولان به آن رسیدگی کنند.

وی افزود: همان طور که در زمان زلزله کرمانشاه، اصفهانی‌ها به زلزله زدگان کمک کردند در شرایط فعلی هم نیاز است که به اصفهان توجه ویژه شود و از رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو و همه نمایندگان درخواست می‌کنم که به این استان بیایند و از نزدیک شاهد مشکلات این استان در زمینه آب باشند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس باید هرچه سریعتر مشخص شود، تصریح کرد: تقاضای تحقیق و تفحص از مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شده است که یا باید رد و یا تأیید شود و باید سرانجام آن مشخص شود.

کامران گفت: ما در تحقیق و تفحص از مجلس نمی‌خواهیم مچ گیری کنیم، اما دیوارکشی‌هایی که در اطراف مجلس انجام می‌شود خارج از مناقصه است و باید در تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به رانت‌هایی که در انتصابات برخی افراد می‌شود، گفت: متأسفم از آلودگی‌هایی که در برخی از شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها دیده می‌شود چرا که در هیئت مدیره آن‌ها صرفاً افراد براساس وابستگی‌های قومی و نژادی منتصب می‌شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: مگر ما نخبه نداریم که در این شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها به کار گرفته شوند؟ افرادی که با رانت در شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها مشغول به کار هستند، حقوق‌های نجومی آنچنانی دریافت می‌کنند و بریز و بپاش‌های زیادی دارند. /۸۵۶/د103/ق
سیدسجادموسوی‌سالم
ارسال نظرات