۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۹۱۹۹۱
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات خبر داد؛

ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر انقلاب در ۱۹دی

ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر انقلاب در ۱۹دی
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از ثبت نام طلاب حوزه علمیه قم جهت میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام حمید نوروزنژاد در گفت وگویی با گرامیداشت دهه بصیرت تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به حول و قوه الهی بمناسبت دهه بصیرت و در آستانه فرارسیدن 19 دی نسبت به ثبت نام و اعزام طلاب اقدام می کند.

وی افزود: براین اساس با عنایت به هماهنگی به عمل آمده و تصویب شورای روابط عمومی مرکز حوزوی و در راستای تکریم طلاب محترم، امسال برای اولین بار ثبت نام از طلاب محترم جهت میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در سالروز قیام مردم قم (19 دی) بصورت اینترنتی صورت می پذیرد.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: براین اساس طلاب علاقه مند فرصت دارند جهت ثبت نام از روز سه شنبه 11 دی ماه97 تا شنبه 15 دی ماه 97 با مراجعه به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی WWW.DTE.IR اطلاعات درخواستی را با در نظر گرفتن نکات قید شده، ثبت کنند.

وی با اشاره به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت گفت: به دلیل محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه ثبت نام کنندگان، انتخاب به صورت قرعه کشی و با حضور نمایندگان مراکز حوزوی انجام خواهد شد./822/د103/ج

ارسال نظرات