۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۱۸۵۷
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

انسان های سازش کار به درد مدیریت جهادی نمی خورند

انسان های سازش کار به درد مدیریت جهادی نمی خورند
نماینده سابق مجلس گفت: انسان های ضعیف و دنبال کنندگان سازش با آمریکا مهره های نامناسبی در جنگ هوشمندانه هستند و به درد مدیریت جهادی نمی خورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نمایده سابق مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست بصیرتی طلاب تبریز اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از سال ها قبل سه کانون برای براندازی نظام در فتنه 88 طرح ریزی کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر ویژه‌ ایالات متحده در کشورهای مختلف بعنوان کانون اول که مهمترین آن دفتر دبی بود و طراحی های خطرناکی را پیگیری می‌کرد. سفارتخانه کشورهای غربی کانون دوم بوده که در جریان آشوب و اغتشاش 8 ماه نقش بسزایی داشته و دیپلمات های بسیاری دستگیر شدند.

معاون پارلمانی دولت دهم ادامه داد: مؤسسات پژوهشی و تحقیقاتی زیرنظر آمریکا نیز به عنوان کانون سوم مطالعات و طرح ریزی های مستمری درباره ایران و خاورمیانه انجام وظیفه می کند که رسانه های بیگانه عموما زیر نظر این کانون ها فعالیت می کردند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی تصریح کرد: برای مقابله با فتنه های جدید در دهه اخیر و دهه آینده باید به راهبرد جدید دشمن اشرافیت داشت. نقشه های دشمن در دهه چهارم انقلاب ترکیبی و هوشمند است. راهبرد ترکیبی یعنی به کارگیری جنگ در قالب های سخت، نرم، فرهنگی، نظامی و اقتصادی است. قوی تر شدن چاشنی اقتصادی در راهبرد ترکیبی عامل بسیار مهمی برای دشمنان محسوب می‌شود.

نماینده سابق مردم تبریز در مجلس یادآور شد: به تعبیر دشمنان تحریم های اقتصادی اخیر علیه ایران فلج کننده بود، اما با هوشیاری مردم و مسؤولان این توطئه تا کنون شکست خورده است. عمده نقش خزانه‌داری آمریکا در تحریم ها شناسایی کشورها و شرکت هایی است که با ایران مراوده تجاری دارند.

وی تشریح کرد: در این رویکرد خصمانه آمریکا؛ اگر فرد یا مجموعه ای با ایران همکاری کند تحت تحریم های شدید آمریکا قرار می‌گیرد. همیشه راه‌های مختلفی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. در دولت دهم برای مقابله با تحریم ها و فروش نفت از پرچم کشورهای مختلف استفاده می‌کردیم.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی با تأکید بر این‌که رسالت مردم و مسؤولان در برابر جنگ هوشمندانه‌ دشمن بسیار خطیر است، افزود: مردم ایران با حفظ وحدت و بصیرت مهمترین رکن مبارزه در جنگ هوشمندانه هستند. مدیریت جهادی و اتخاذ تدابیر راهگشا  رکن دیگر جنگ هوشمندانه است.

معاون پارلمانی دولت دهم ادامه داد: انسان های ضعیف و دنبال کنندگان سازش با آمریکا مهره های نامناسبی در جنگ هوشمندانه هستند و به درد مدیریت جهادی نمی خورند. کسانی که مدام بر طبل ناامیدی می کوبند و شعار ما نمی توانیم را ترویج می‌کنند، باید عرصه را برای مدیران جهادی واگذار کنند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات