۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۹۱۷۶۳
مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا:

۹ دی تجدید بیعت ملت با امامت و ولایت است

۹ دی تجدید بیعت ملت با امامت و ولایت است
گران رکاب گفت: حضور فتنه گران در مسؤولیت‌های کشور به عنوان خائنین به ملت و انقلاب سبب دلسردی برخی از مردم و خوشحالی دشمنان خواهد شد.
خانم مریم گران رکاب، مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، دستاورد‌های حضور حماسی و بصیرانه ملت ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ را نمایش عظمت، اقتدار و استحکام نظام نزد دوستان و دشمنان بیان کرد و گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران در ۹ دی به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران خواستار نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیهی مقتدر و هوشمند است.

وی افزود: برهمین اساس هر توطئه و فتنه شیطانی از ناحیه دشمنان خارجی و داخلی را خنثی و آمریکای جنایتکار و دوستانش را به فضل الهی زمین گیر خواهند کرد. مردم ایران با گرامیداشت این روز در هر سال این عزتمندی بصیرانه را به رخ جهانیان می‌کشند و مشت محکمی بر دهان شیطان بزرگ و خائنین وطنی می‌زنند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد، اما صد حیف که نرود میخ آهنین بر سنگ.

گران رکاب حماسه ۹ دی را تجدید بیعت ملت با امامت و ولایت دانست و ابراز کرد: ۹ دی تجدید بیعت مجدد با چاشنی مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ ایران اسلامی برای مقابله با جبهه‌ باطل به شمار رود؛ اگر ملت ایران سال ۸۸ ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نشینی می‌کردند به طور قطع جسارت و جرات دست اندازی به خاک و امتیازات این کشور را به استعمارگران و خونخواران غربی می‌دادند.

مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا با اشاره به نقش این حماسه بی نظیر در حفظ امنیت کشور، اظهار داشت: تنها راه مقابله با دشمن مقاومت و تجهیز کشور با تکیه بر توان داخلی و باور ظرفیت جوانان مومن و انقلابی برای دستیابی به ایرانی مقتدر نه نیازمند است. این باور بار‌ها با جنگ نرم دشمن با گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران سلب می‌شود، ولی با روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب الگویی فاخر و جامع در عرصه دشمن شناسی این نقشه نقش بر آب می‌شود.

وی در خصوص نقش بیگانگان در فتنه ۸۸، گفت: اجرای انواع توطئه‌ها و فشار‌ها اعم از جنگ، تحریم، تهدید، تهمت، نفوذ و ایجاد اختلافات داخلی از جانب دشمنان برای مقابله با ملت ایران جهت تضعیف و وابستگی به استعمارگران اجرا شد.

گران رکاب در پایان درباره تبعات حضور فتنه گران در مسؤولیت‌های کشور، خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که حضور فتنه گران در مسؤولیت‌های کشور به عنوان خائنین به ملت و انقلاب سبب دلسردی برخی از مردم و خوشحالی دشمنان خواهد شد ان شاءالله با آگاهی و بصیرت ملت ایران و انتخاب افراد اصلح برای پست‌های مملکتی شاهد حضور افراد فاسق در نظام اسلامی الهی نباشیم./۸۱۳/ت302/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات