۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۹۱۷۲۴
مظفر:

انتخابات 88 بهانه ای برای نشانه گرفتن اصل نظام بود

انتخابات 88 بهانه ای برای نشانه گرفتن اصل نظام بود
مظفر گفت: فتنه 88 تنها اعتراض به نتایج انتخابات و تقلب نبود بلکه اگر مطالعه دقیقی صورت بگیرد متوجه می شویم که انتخابات یک بهانه بود تا اصل نظام را نشانه بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده‌ای بی نظیر در جهان معاصر بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی در هم‌آوری مبانی اعتقادی و فکری فرهنگ منحط غربی و فرهنگ و تمدن کمونیسم در شرق بود و این انقلاب فرهنگ اسلامی را مقابل انسان‌های حق‌گرا قرار داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام راحل با انقلاب خود دست سلطه‌گران را از منابع و منافع این ملت را قطع کرد و ابهت دشمنان را فرو نشاند و یک نظام الهی و ولایی را در ایران اسلامی محقق کرد بنابراین دشمنان از چنین ویژگی‌های نظام اسلامی عصبانی است و تمام دشمنی‌های خود علیه ما را بسیج می‌کند.

مظفر تصریح کرد: نظام سلطه از ابتدای انقلاب اسلامی با تمام قوا و با استفاده از تمام ابزارهای لازم و به کارگیری تمام شیاطین علیه انقلاب ما وارد میدان شد و تمام فتنه‌ها و تحریم‌ها علیه ملت را به کار بردند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، دشمنان دست از سر ملت ایران نکشیدند و هر روز اتاق‌های فکر را راه می‌اندازند و به دنبال براندازی کشور هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان هر ساله میلیاردها دلار بودجه را برای براندازی نظام اسلامی تصویب می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها برخی از کشورهای ذلیل منطقه را برای همکاری به خدمت گرفتند و بعد از ناامیدی از جنگ نظامی و جنگ سخت، برنامه فروپاشیدن انقلاب از درون را برنامه‌ریزی کردند.

مظفر اظهار کرد: این انقلاب به پشتوانه ملت و داشتن مبانی الهی و آموزه‌های وحانی به کوری چشم دشمنان استوار و پویا مانده و نهال این انقلاب به برکت آبیاری خون شهدا به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی افزود: جریان فتنه 88 تنها یک اعتراض به نتایج انتخابات و تقلب نبود بلکه اگر مروری به فتنه و مطالعه دقیقی صورت بگیرد و به شعارهای آن توجه شود متوجه می‌شویم که انتخابات یک بهانه بود تا اصل نظام را نشانه بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه‌گران گرچه به بهانه انتخابات فتنه را آغاز کردند اما بلافاصله به سرعت تغییر ماهیت دادند و به مقدسات اسلام و امام و رهبری توهین کردند و احکام اسلامی به تمسخر گرفتند.

مظفر بیان کرد: فتنه‌گران تجمعات غیرقانونی را برپا کردند و در خیابان‌ها جمع شدند و دست دوستی به بیگانگان دادند و با ضد انقلاب هم صدا شدند و در روز عاشورای حسینی به عزاداران حمله کردند و ماهیت ضد دینی خود را نشان دادند.

وی عنوان کرد: با این فتنه نیز جریان‌های خارجی فعال شده و کانون‌های فکری در سراسر دنیا بسیج شدند و دفاتر خاص بین‌المللی راه اندازی شد و تمام دفاتر نیز برای براندازی انقلاب اسلامی بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با حضور در 9 دی ماه 88 طومار فتنه‌گران را به هم پیچیدند و با ایجاد حماسه‌ای دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند و نشان دادند که ملت ایران هرگز پشت به خون شهدا نمی‌کند.

مظفر با بیان اینکه برخی از انسان‌ها قدرت تشخیص حق از باطل نداشتند، تصریح کرد: مسأله فتنه تنها مختص انقلاب اسلامی نیست بلکه ریشه تاریخی دارد./9314/پ210/ب1

ارسال نظرات