۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۹۱۵۰۴
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سران فتنه تا به امروز مورد رأفت نظام قرار گرفته اند

سران فتنه تا به امروز مورد رأفت نظام قرار گرفته اند
امام جمعه همدان گفت: سران فتنه تا کنون مورد رأفت نظام قرار گرفته اند وگرنه باید محاکمه می شدند و در صورت محاکمه عواقب بسیار سنگینی منتظر آن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با گرامیداشت سالروز 9 دی خاطر نشان کرد: اگر مردم بزرگوار ما این حماسه را ایجاد نمی کردند خدا می داند چه اتفاقات خطرناکی امکان داشت برای جامعه اسلامی به وجود بیاید.

وی افزود: در جواب عده ای که می گویند چرا سران فتنه در حصر هستند و باید آزاد شوند باید گفت خیانت هایی که آن ها در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم این کشور کردند بسیار بزرگ تر از این حرف ها است.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: البته تا کنون مورد رافت اسلامی قرار گرفته اند و گرنه باید محاکمه می شدند و در صورت محاکمه عواقب بسیار سنگینی منتظر آن ها است چرا که خون جوانان این کشور بر گردن همه ان ها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: مومن هیچ گاه از یک طریق دوباره مورد تهاجم قرار نمی گیرد بنابراین وقتی ما فتنه 88 را دیدیم نباید دوباره شاهد اتفاقات سال گذشته می بودیم.

امام جمعه همدان در ادامه با ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: رحلت این مرجع بزرگوار که یار امام و رهبری و انقلاب بودند انصافا بسیار دردناک است چرا که یا مثل ایشان دیگر نداریم یا اگر هم هست بسیار کم است.

وی یادآور شد: مراسم ترحیم باشکوهی برای گرامیداشت این شخصیت بزرگ از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه، حوزه علمیه و استانداری در روز سه‌شنبه در مسجد جامع همدان برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که اگر آگاه نباشیم دشمن بر ما مسلط خواهد شد اظهار داشت: دشمن هزاران نقشه برای براندازی این انقلاب دارد و اگر هوشیار نباشیم خسارت جبران ناپذیری متوجه ما خواهد شد.

امام جمعه همدان توجه به نحوه ساخت برنامه های تلویزیونی و استفاده از افراد کاربلد را ضروری دانست و گفت: صدا و سیما در تهیه برنامه های خود بایددقت کند که چه مجریانی را استفاده می کند و از نحوه گفتار تا نحوه پوشش آن ها باید وضعیت صحیح و مناسبی داشته باشد.

حضور مخفیانه رییس جمهور آمریکا نشانه خفت آن ها است

وی حضور مخفیانه رئیس جمهور آمریکا در عراق را نشانه خفت آمریکا خواند و تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری وعده نابودی اسرائیل را داده بودند می بینیم که رییس جمهو امریکا امروز جرئت ندارد آشکارا به عراق سفر کند.

آیت الله طه محمدی گفت: چه درس عبرتی از این زیباتر که امریکا با آن همه هزینه امروز این چنین خفت بار و مخفیانه به عراق سفر می کند اما جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ هزینه ای در قلب مردم عراق جا گرفته است.

وی به نقل از دکتر همتی رئیس بانک مرکزی یادآور شد: دشمنان به دنبال آن بودند که دلار را به قیمت 20 هزار تومان برسانند و این که امروز به نزدیک 10 هزار تومان رسیده است نشان از تلاش این مدیران دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: وظیفه ما است که از مدیرانی که این چنین برای موفقیت نظام تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنیم و مدیران بدانند تا زمانی که برای رضای خدا و آسایش این مردم تلاش می کنند ما حامی انها هستیم.

آیت الله طه محمدی عهده دار شدن مسؤولیت برای استفاده از جایگاه و مقام آن را جایز ندانست و تاکید کرد: این که برخی از اجناس که جز اجناس ضروری هم نیستند لحظه ای قیمت ان تغییر می کند نشان از عدم نظارت درست مسئولان دارد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: متاسفانه بازار اجناس اورژانسی نیز به همین منوال است و افرادی که نیازمند هستند برای تهیه این وسایل مشقت بسیاری می کشند تازه اگر بتوانند ان را تهیه کنند لذا وظیفه دولتمردان است که در این موارد نظارت ویژه ای داشته باشند.

وی با تشکر از تلاش های نهضت سواد آموزی و کاهش امار بیسوادی در کشور یادآور شد: امیدواریم پس از تلاش برای ریشه کن شدن بی سوادی، سواد آموزی قرانی را نیز عملی کنیم چرا که بسیاری از افراد مدرک تحصیلی دارند اما سواد قرآنی ندارند.

آیت الله طه محمدی خروج امریکا از سوریه و ورود خفت بارشان به عراق را پیروزی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این که نمایندگان مجلس سنا امریکا خروج امریکا از سوریه در استانه سال نومیلادی را هدیه ترامپ به حضرت اقا می دانند پیروزی کوچک و افتخار کمی نیست.

وی در پایان تاکید کرد: به حمدالله با رهبری های حضرت آقا روز به روز ایران اسلامی در حال پیشرفت است و خطاب به برخی از مدیران که ادعا می کنند اسلام کارایی خودش را از دست داده است می گوییم که آن تو هستی که دیگر کارایی نداری.

امام جمعه همدان افزود: مثال این مدیران همانند مورچه ای است که وقتی در جای پای اسبی قرار گرفت که پر از آب بود فریاد زد که دنیا را سیل برداشت اما در صورتی که آن مورچه توانایی خروج از آن مشکل را نداشت./979/پ202/ب1

ارسال نظرات