۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۹۱۴۳۷
حجت الاسلام گواهی:

بصیرت رهبری و مردم سبب خنثی شدن فتنه 88 شد

بصیرت رهبری و مردم سبب خنثی شدن فتنه 88 شد
حجت الاسلام گواهی گفت: حماسه ۹ دی با تاکیدات و راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب سبب ناکارآمدی برنامه ریزی‌های دشمنان خبیث جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تبیین فتنه و ابزار تشخیص حق از باطل گفت: فتنه واژه ی در حقیقت وحشتناکی است، نتیجه فتنه شوم و ناگوار است، حادثه فتنه نیز حادثه ای پیچیده و بسیار درهم گسیخته است، ظاهری فریبده دارد و باطنی سراسر فساد و تباهی و هیچکس توانایی تشخیص حق از باطل را ندارد مگر آنکه مجهز به ابزار علم و بصیرت باشد.

حمایت حضرت ولی عصر(ع) پشتیبان این ملت است
وی در ادامه افزود: در دهه های متعددی دشمنان جمهوری اسلای طی 40 سال پیشرفت چشمگیر این انقلاب با پشتوانه ی خون شهیدانی که خانواده هایشان آنان را با جان و دل روانه جبهه های حق علیه باطل کردند، بر آن بودند که نقشه  براندازی این نظام مقدس را عملیاتی کنند که به فضل الهی با حمایت حضرت ولی عصر (عج) و پشتیبانی های انسانی مردم انقلابی این نقشه ها نقش بر آب شد.

حجت الاسلام گواهی در پاسخ به چگونگی سازماندهی انقلابات منحط کننده نظامات کارامد اسلامی بیان کرد: معمولا عرف در دنیا این طور است که برای سازماندهی چنین انقلابات منحط کننده ای سال ها روی یک موضوع کار می کنند و با احتیاط و صبر بی شماری به فکر برنامه ریزی و عملیاتی کردن چنین آمالی می پردازند که قبل از شروع تمام جوانب کار را سنجیده باشند.

تولیت امام زاده صالح (ع) استفاده از ابزار جامعه شناختی و روانشناختی را از ابزار رصدی نحله های احرافی دانست و اظهار کرد: آنان عناصر جامعه شناختی، مردم شناختی و روانشناختی زیادی را به کار می گیرند که در نتیجه شان حتی درصدی دچار اشتباه نشوند، اما از حمایت الهی و دست قدرت او ناغافلند که در پایان نقشه های شوم شان را خنثی می کند و چهره ی آنان را خجل و سرافکنده خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: تالیف رمان های قسمت بندی شده که از لحاظ روانشناسی اذهان عموم را به سمت و سویی که آنان می خواهند می برد، مطبوعات و رسانه های جمعی و ابزار سمعی و بصری، ترویج مدها و مدل هایی که آمیخته با فرهنگ غربی است، ترویج عرف گرایی و سیاه نمایی در فعالیت های گذشته که در جامعه وجود دارد از جمله راهکارهای دشمن برای برنامه ریزی مقدماتی تاسیس جریان های انحرافی است.

دشمن از تمام ابزار و توان در سال 88 برای براندازی نظام استفاده کرد

حجت الاسلام گواهی گفت: در سال 88 دشمن از تمام ابزارهای مذکور جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد و با توجه به اینکه دستگاه های قضایی و دولتی در پاسخ به اقدام محرکان سکوت کردند، در نهایت این مردم بودند که توانستند در مقابله با این روش ها آنان را از رسیدن به اهداف شوم شان محروم کنند.

معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ضمن تشریح مقاصد انقلاب های مخملی به توصیف آنان پرداخت و بیان کرد: انقلاب های مخملی یا همان جریانات موسوم به انقلاب های رنگی در واقع به فرموده ی مقام معظم رهبری «دست های چدنی پنهان شده پشت دست های مخملی هستند»، ظاهری آراسته دارند اما باطنا در صدد براندازی نظامات صالح موجود اند که در نهایت احتیاط و با نهایت برنامه ریزی و رصد حتی کوچک ترین تحرکات به اقدامات خود ادامه می دهند.

وی در ادامه مردم را از عناصر مهم این نظام خاطر نشان کرد و گفت: مردم در انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند، فصل الخطاب تصمیمات و برنامه ریزی های مهم مملکتی و حکومتی هستند، مردم به به فرموده ی امام راحل ولی نعمت این نظام اند، بدنه پشتیبان دولت اند و سرمایه یک دولت به پشتیبانی ملت است.

توهین به مقدسات از سوی فتنه گران در سال 88 مردم را بیدار کرد

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون کشور در ادامه افزود: طی حماسه پرشور 88 مردم آن زمان که دریافتند خاستگاه فتنه براندازی نظام مقدس و توهین به مقدسات دین و بی ارزش دانستن تقید و آزادی از هر قید و بند است، هشیار شدند و فتنه فتنه گران نقش بر آب شدند، از این رو لازم است حادثه ی 9 دی با آن پیشینه ی حمایت های مردمی هرسال در تقویم جمهوری اسلامی برگ زرینی از دستاوردهای نظام و پشتیبانی این ملت عزیز از این حکومت مقدس باشد.

حجت الاسلام گواهی در ادامه فتنه را در حقیقت از ابزار آزمایش الهی خاطر نشان کرد و گفت: فتنه در حقیقت همان آزمایش و و امتحان، آمیختگی حق و باطل بوده و هرج و مرج را با خود به همراه دارد، در سال 88 چندین ماه وضعیت این مملکت نابسامان بود از نابسامانی در دستگاه های دولتی گرفته تا اختلال در روند مسائل اجتماعی و آشوب های خیابانی، به آتش کشیدن دستگاه های حمل و نقل شهری و وسائل عمومی و حتی مخروب کردن ارگان های دولتی و به آتش کشیدن بانک ها و ... که به فضل الهی با حمایت های مردمی ضمن تاکیدات و راهبرهای اساسی مقام معظم رهبری نقشه ی شوم فتنه به سر منزل مقصود نرسید.

وی در ادامه گفت: این مردم هستند که سرمایه های اصلی این نظام اند، اعتماد مردم طی این 40 سال پشتوانه نظام جمهوری اسلامی بوده است و القصه دشمن مکار نیز طی مکانیزمی در صدد رفع این اعتماد و خدشه وارد کردن به این عنصر حمایتی از سوی مردم است و برای این مقصود از هیچ راهبردی باک ندارد، مردم نیز اگر بی عدالتی، نابسامانی و هرج و مرج و ... در عناصر مختلف حکومتی و دولتی ببینند مطمئنا به این نظام مقدس بدبین خواهند شد.

حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: بهتر است مسؤولان به جای حرف زدن های بی مورد و بی اساس به فکر عمل کردن به خواسته های مردم در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی باشند تا رای اعتماد مردم را جلب کنند و حداقل اوضاع معیشتی مردم بسامان شود.

معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: اخباری به گوش می خورد که فلان مسؤول در فلان اداره و نهاد چند هزار میلیارد ارز از کشور خارج کرد، این اخبار به اعتماد مردم آسیب می زنند و جو غبار آلودی را ایجاد می کنند که نهایتا مردم به سیستم موجود نارضایت شوند، از این رو شایسته است تمام دستگاه های دولتی و حکومتی در هر رسته ای به گوش باشند که عنصر اصلی جمهوری اسلامی مردم هستند و ولی نعمت این نظام مقدس شاکله اصلی این نظام را تشکیل می دهند.

وی در ادامه افزود: امیرالمومنین (ع) فتنه را تشبیه به جنینی می کند که در پنهان رشد می کند و ناگهان به وجود می آید، هدف اصلی دشمنان از ایجاد فتنه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، قائله سال های 68، 78 و 88 انقلاب های مخملی وابسته به جریان های انحرافی ای بود که کارگردانی این جریان ها شبکه های اطلاعاتی و مخابراتی آنسوی مرزها بود.

تولیت امام زاده صالح (ع) در پایان با اشاره به مخاطره‌ احتمالی حضور اشخاصی که سابقه‌ تحرک در جریان ۹ دی را داشتند خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید دچار تشریفات شوند بلکه شایسته است مسؤولینی که در راس حکومت قرار می گیرند به فرموده ی مقام معظم رهبری «پاکدست باشند، از لحاظ سیاسی وابسته به جریان های انحرافی داخلی و خارجی نباشند و اهداف و مقاصد خودشان را بر اهداف نظام ترجیح ندهند» اگر جز چنین افرادی بر مسند ریاست اداره و ارگانی گمارده شوند خسارت های جبران ناپذیری گریبان گیر نظام خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: در سال 88، حماسه 9 دی با تاکیدات و راهبردهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی نیروهای مردمی سبب ناکارآمدی برنامه ریزی های دشمنان خبیث جمهوری اسلامی شد./811/ت301/ب1

ارسال نظرات