۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۵۹۱۴۰۶
مدیر حوزه علمیه کاشان:

ملت بصیر ایران در ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچیدند

ملت بصیر ایران در ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچیدند
مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: ملت هوشیار و بصیر ایران در ۹ دی ماه ۸۸ با حضور به موقع خود در میدان حماسه‌ای دیگر آفریدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، به چگونگی به وجود آمدن ۹ دی و دلیل ادامه آن اشاره کرد و گفت: نماد همه برخورد‌های ریز و درشت داخلی و خارجی با نظام اسلامی ایران در قالب فتنه ۸۸ خودش را نشان داد.

وی افزود: همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن طی ۴۰ سال گذشته در فتنه ۸۸ که در بین آنها فتنه گران،  ضد انقلاب و حتی برخی از مسؤولان نیز حضور داشتند سبب شد تا دشمن چهره واقعی خودش را در فتنه ۸۸ نشان دهد.

به گفته وی، عدم بصریت و عدم شناخت از دشمن از سوی برخی مسؤولان سبب شد تا برهه‌ای از زمان فتنه‌ای قوی و از پیش طراحی شده که دشمن سال‌ها روی آن برنامه ریزی کرده بود با وجود اینکه رهبر معظم چندین ماه قبل از انتخابات آن را هشدار داده بود فضای کشور را برای مدتی را غبارآلود کند.

حجت الاسلام فرجی افزود: هدف دشمنان خارجی و داخلی در فتنه ۸۸ هدف گرفتن اصل نظام و رکن رکین نظام و ولایت فقیه بود که اگر به اهداف خود رسیده بودند نظام اسلامی ایران نابود شده بود، از این رو اهمیت فتنه ۸۸ باید برای مردم تبیین شود.

به گفته وی، فتنه ۸۸ یکی از حوادث تاریخی ایران است که با درایت مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب فتنه گران شکست خوردند.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و ایران طی ۴۰ سال گذشته از هر ترفند و توطئه‌ای  برعليه نظام جمهوری اسلامی ایران  استفاده كردند تا آن را سرنگون کند، اما با هوشیاری امام و رهبری همه توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری شکست خورد.

حجت الاسلام فرجی با اشاره به اینکه دشمن با آگاهی از وجود بابرکت ولایت فقیه به عنوان استوانه نظام و فرمانده‌ای مقتدر که نظام را در برابر آسیب‌ها و تندباد‌ها محافطت می‌کند، گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال هدف قراردادن رهبری بود.

وی با بیان اینکه اگر دشمن در فتنه ۸۸ موفق شده بود رهبری را هدف قرار دهد امروز چیزی از اسلام و کشور ایران بر روی کره زمین وجود نداشت، افزود: مردم هوشیار و بصیر ایران در ۹ دی ماه ۸۸ با حضور به موقع خود در میدان حماسه‌ای دیگر آفریدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

رییس حوزه علمیه کاشان همچنين  با بيان  اینکه حماسه ۹ دی ملت ایران به عنوان برگ زرین دیگری در انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد، گفت: آن‌هایی که فتنه را حمایت و همراهی کردند امروز نیز در برخی از مسؤولیت‌ها حضور دارند، این افراد کسانی هستند که به دنبال فرصتی برای سوء استفاده هستند.

حجت الاسلام فرجی ادامه داد: انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران که در آن همزمان رییس جمهور و نخست وزیر و تعداد زیادی مسؤولان نظام به شهادت رسیدند می‌توانست هر نظامی را متلاشی کند، اما آنچه سبب استواری نظام است، حضور ولایت فقیه در راس نظام است.

مدیر حوزه علمیه کاشان ۹ دی را انقلاب سوم بعد از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا دانست و گفت: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ و حمایت از ولایت سبب حضور ملت قهرمان ایران در راهپیمایی‌های ۹ دی تهران و شهر‌های سراسر کشور حماسه دیگری را بیافرینند که می‌توان از آن بعنوان انقلاب سوم در ایران نام برد./۱۳۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات