۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۱۴۰۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر توطئه های دشمن علیه انقلاب بود

حماسه 9 دی خط بطلانی بر توطئه های دشمن علیه انقلاب بود
نماینده خبرگان نقش رهبری در خلق حماسه نهم دی را نقشی ماندگار، حماسی و بی‌بدیل دانست و گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی بر همه فتنه‌ها خط بطلان کشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که امام خمینی(ره) بر اساس مبانی قرآنی برخی از روزها را ایام‌الله معرفی می‌کردند، گفت: حماسه نهم دی نیز مصداق ایام‌الله است، زیرا مردم در این روز بزرگ نقشه‌های فتنه‌انگیز استکبار را ناکام گذاشتند و حماسه‌ای جدید در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی پس از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، برای به حاشیه راندن حماسه حضور مردم، از طریق افراد فریب خورده و مغرض سعی کرد تا شیرینی خلق حماسه حضور را به کام ملت تلخ کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز با اشاره به این‌که مردم با حضور در حماسه نهم دی به دشمن پاسخی دندان‌شکن دادند، افزود: مردم با مشاهده اغتشاشات از سوی فریب خوردگان چند روزی سکوت کردند، اما هنگامی‌که دانستند قصد دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی است، به صورت خودجوش به میدان آمده و به همه دشمنان داخلی و خارجی پاسخی دندان‌شکن دادند.

رییس دانشگاه قم نقش رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه نهم دی را نقشی ماندگار، حماسی و بی‌بدیل دانست و ابراز کرد: در جریان فتنه شاهد بودیم که ایشان جلسات متعددی با افراد مختلف برگزار کرده، سران فتنه را از فتنه‌گری بر حذر داشتند و پیشنهاد دادند تا این افراد از طریق مراجع قانونی درخواست‌های خود را پیگیری کنند، اما گوش آن افراد بدهکار نبود و مسیر نادرست خود  را ادامه دادند.

وی با اشاره به این‌که حضور مردم در حماسه نهم دی بر فتنه‌های استکباری خط بطلان کشید، عنوان کرد: نهم دی نقطه عطف انقلاب اسلامی بود، زیرا مردم با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب به صورت خودجوش به میدان آمده و همه دشمنان را به حاشیه راندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز در پایان با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب همواره بر اساس خیر و صلاح جامعه تصمیم می‌گیرند، یادآور شد: مادامی‌که ملت به صورت آگاهانه در مسیر رهبری حرکت می‌کنند، جریان انقلاب به صورت توفنده به مسیر خود ادامه خواهد داد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9

/841/ت302/ق

ارسال نظرات