۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۰۷۸
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی:

آیت الله هاشمی شاهرودی ارزنده ترین خدمات را به نظام ارائه داد

آیت الله هاشمی شاهرودی ارزنده ترین خدمات را به نظام ارائه داد
نماینده خبرگان با بیان این که آیت الله هاشمی شاهرودی ارزنده ترین خدمات رابه نظام ارائه داد، گفت: ایشان از ابتدا در راستای حرکت امام(ره) گام برمی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز تأسف از درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی، ایشان را از فضلای برجسته حوزه نجف و قم دانست و گفت: ایشان از شاگردان برجسته شهید صدر بوده و از شخصیت علمی بسیار ممتازی برخوردار بودند.

وی با اشاره به جایگاه بالای علمی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: ایشان تقریرات درس اصول شهید صدر را نوشته اند و خودشان نیز صاحب تألیفات بسیار با محتوایی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی قبل از مهاجرت از عراق به ایران، جزء نیروهای انقلابی نجف به شمار می رفتند و از همان دوران در راستای حرکت امام خمینی(ره) گام برمی داشتند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی ارزنده ترین خدمات را نسبت به نظام ارائه دادند، تأکید کرد: ایشان پس از مهاجرت به ایران در رده های بالای مسؤولیتی به نظام خدمت کردند؛ تصدی ایشان در مدیریت مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، ریاست قوه قضائیه، عضویت در شورای عالی قضایی، نایب رییسی مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام گویای خدمات ارزشمند ایشان به نظام اسلامی است.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 13

/841/ت302/ق

ارسال نظرات