۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۱۰۰۷
با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

حجت الاسلام شفیع زاده مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون شد

حجت الاسلام شفیع زاده مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون شد
مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون از انتصاب حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده به عنوان مسؤول جدید این سازمان خبر داد.
امیر محمدی مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام شفیع زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان به عنوان مسؤول جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور منصوب شد.

وی اضافه کرد: با حکم حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده، به عنوان «مسؤول جدید بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور» منصوب و از این پس در این سنگر به بسیج طلاب و روحانیون خدمت خواهد کرد.

مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به دیگر سوابق حجت الاسلام شفیع زاده یادآور شد: ایشان پیش از این علاوه بر دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، عهده دار مسئولیت نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان نیز بوده است.

محمدی عنوان کرد: مسؤول جدید این سازمان همچنین مسئولیت نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و امامت موقت جمعه رشت در کارنامه خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول پیشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور نیز چندی قبل به عنوان «معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا» منصوب و معرفی شد. /۱۳۳۰/ت302/ج
ارسال نظرات