۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۹۰۰۴۹

شهادت یک بانوی فلسطینی در داخل مسجد الاقصی

شهادت یک بانوی فلسطینی در داخل مسجد الاقصی
یک بانوی فلسطینی بعد از ایست قلبی و ممانعت نظامیان صهیونیست از ورود آمبولانس به داخل مسجد مبارک الاقصی، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یک کارمند مسجد الاقصی خاطر نشان کرد که یک بانوی فلسطینی به نام «سمیه محمود» ناصر از منطقه جت در داخل اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین بر اثر ایست قلبی و ممانعت پلیس صهیونیستی از ورود خودروی امداد رسانی به داخل مسجد الاقصی به شهادت رسید.

این کارمند مسجد الاقصی خاطر نشان کرد که تیروهای آتش نشانی این مسجد درصدد کمک رسانی به این بانوی فلسطینی که بیهوش بر روی زمین افتاده بود و قلبش از فعالیت ایستاده بود، برآمدند، اما این تلاش ها فایده ای نداشت.

به گفته وی، تیم آتش نشانی خواستار حضور تیم پزشکی هلال احمر در داخل مسجد الاقصی برای کمک رسانی به این بانوی فلسطینی شدند، اما افسران پلیس صهیونیستی مانع از این کار شدند و همین تاخیر و ممانعت از حضور تیم مذکور در داخل مسجد باعث جان باختن این بانوی فلسطینی شد.

گفتنی است که عناصر پلیس صهیونیستی با حضور گسترده در مقابل دروازه های مسجد الاقصی، روند ورود و خروج نمازگزاران و تیم های پزشکی را کنترل می کنند و در جریان همین اقدامات کارت های شناسایی افراد را نیز بررسی می کنند و در برخی موارد مانع از ورود جنازه ها به داخل این مسجد برای اقامه نماز بر آنها می شوند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین 

ارسال نظرات