۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۸۹۶۱۱
در زمینی به متراز ۸ هزار متر مربع صورت می گیرد؛

احداث مجتمع بزرگ حوزوی ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری

معاون مالی و اداری حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساخت مجتمع بزرگ حوزوی این مدیریت در شهرکرد گفت: این مجتمع بزرگ حوزوی در زمینی به متراژ ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع، در قالب پروژه های مختلف آموزشی، اداری و خوابگاهی ساخته خواهد شد.
خاک برداری مجتمع بزرگ حوزوی چهارمحال و بختیاری

مهدی مردانی، معاون مالی و اداری حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به ساخت مجتمع بزرگ حوزوی این مدیریت در شهرکرد خاطرنشان کرد: این مجتمع بزرگ حوزوی در زمینی به متراژ 8 هزار و 500 متر مربع، در قالب پروژه های مختلف آموزشی، اداری و خوابگاهی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان در این مجتمع بزرگ حوزوی بنا شده است، گفت: ان شاءالله همزمان با ایام الله دهه فجر این پروژه به بهره برداری می رسد.

مردانی با اشاره به جانمایی زمین این مجتمع بزرگ حوزوی ابراز کرد: از آنجایی که زمین در دامنه یک تپه بزرگ قرار دارد و حجم خاک موجود در آن بسیار زیاد است؛ از هفته گذشته بحث خاکبرداری را در دستور کار قرار داده ایم و تاکنون توانسته ایم بیش از 350 کامیون خاک از درون مجموعه خارج کنیم.

وی با بیان اینکه خاکبرداری محوطه این مجتمع بزرگ حوزوی با همکاری سایر دستگاه ها خصوصا شهرداری های حومه شهرکرد انجام می گیرد، افزود: این خاکبرداری با پیگیری های مدیریت استان و به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد.

معاون مالی و اداری حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش بینی می شود خاکبرداری محوطه مجتمع تا هفته آینده به صورت کامل انجام شود، ادامه داد: اگر همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان استان نبود، باید هزینه ای نزدیک به 50 میلیون تومان برای خاکبرداری این مجتمع پرداخت می کردیم که در حال حاضر به صورت رایگان در حال انجام است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه جانمایی احداث مسجد کوثر این مجتمع بزرگ حوزوی در نظر گرفته شده و کلنگ آن نیز بر زمین خورده است، گفت: ان شاءالله با کمک خیرین ساخت این مسجد نیز از فروردین ماه سال آینده انجام می گیرد.

مردانی همچنین به پروژه های در دست اقدام این مدیریت اشاره کرد و افزود: علی رغم مشکلات مالی حوزه های علمیه در تأمین هزینه های عمرانی و فرهنگی، به لطف پیگیری های مدیر محترم استان و استفاده از ظرفیت خیران منطقه ای مشکلات فضای آموزشی مدارس بازفت و شلمزار این استان تا پایان سال مرتفع خواهد شد./9457//۶۰۲/خ

ارسال نظرات